ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
What Is Marketing?
რა არის მარკეტინგი?
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
What is marketing?
რა არის „მარკეტინგი“?
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
So, What Is Marketing?
მაშ ასე — რა არის მარკეტინგი?
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
What is marketing?
რა არის მარკეტინგი?
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
The next step is marketing strategy development, designing an initial marketing strategy for introducing this car to the market.
შემდეგი ეტაპია მარკეტინგული სტრატეგიის მომზადება, რომელიც გულისხმობს საწყისი მარკეტინგული სტრატეგიის შექმნას ამ მანქანის ბაზარზე შესატანად.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
These percentages are determined by dividing the cost figure by net sales (that is, marketing expenses represent 36 percent of net sales determined by $45 million ÷ $125 million).
ეს პროცენტული მაჩვენებლები მიიღება შესაბამისი ხარჯის რაოდენობის გაყოფით წმინდა შემოსავალზე (რაც იმას ნიშნავს, რომ მარკეტინგის ხარჯი წმინდა შემოსავლის 36%-ს წარმოადგენს, რაც მიიღება 45 მილიონის 125 მილიონზე გაყოფით).