ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, მასწავლებელთა დამხმარე სახელმძღვანელო, თავი 11
• Ask the consultant to bring a representative of his or her firm’s marketing department to describe its marketing plan.
• სთხოვეთ კონსულტანტს, მოიყვანოს კლასში თავისი ფირმის მარკეტინგის განყოფილების წარმომადგენელი ფირმის მარკეტინგის გეგმის აღსაწერად.
2.
ჰარვარდის ბიზნეს სკოლა | საჰაერო ბრძოლა ევროპის გამო: რაიანეარი (C)
In its marketing, the company emphasized its low fares and the Virgin name.
თავის სამარკეტინგო კამპანიაში კომპანია ხაზს უსვამდა თავის დაბალ ტარიფებსა და „ვერჯინის“ სახელს.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
From the start, the scrappy Web retailer made customer service a cornerstone of its marketing.
მყიდველთა საუკეთესოდ მომსახურება თავიდანვე იყო ვებგვერდის მარკეტინგული სტრატეგიის ქვაკუთხედი.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
With its marketing strategy chosen, the company now constructs an integrated marketing program—consisting of a blend of the four marketing mix elements—the four Ps—that transforms the marketing strategy into real value for customers.
მარკეტინგული სტრატეგიით კომპანია ადგენს მარკეტინგულ პროგრამას, რომელიც შედგება მარკეტინგული კომპლექსის ოთხი ელემენტისაგან – „ოთხი პისგან“, რომელიც მარკეტინგულ სტრატეგიას მყიდველთა ნამდვილ ფასეულობად აქცევს.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
It must work closely with marketing partners both inside the company and throughout its marketing system.
მათ მჭიდროდ უნდა ითანამშრომლონ მარკეტინგულ პარტნიორებთან კომპანიის შიგნითაც და მთელ მარკეტინგულ გარემოშიც.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. სამომხმარებლო ბაზრები და მომხმარებელთა ქცევა
A company must design its marketing mix to make prospects aware of and knowledgeable about its brand.
კომპანიამ უნდა ჩამოაყალიბოს ისეთი მარკეტინგული კომპლექსი, რომელიც საშუალებას მისცემს მომხმარებელს, ადვილად გაერკვეს ვითარებაში და გააკეთოს არჩევანი.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. სამომხმარებლო ბაზრები და მომხმარებელთა ქცევა
The new-product marketer must research all these factors when developing the new product and its marketing program.
ახალი პროდუქტების მარკეტოლოგმა ყველა ეს ფაქტორი უნდა გამოიკვლიოს, როდესაც ახალ პროდუქტს და მის მარკეტინგულ პროგრამას ქმნის.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
By looking at customers who are shifting away from its brand, the company can learn about its marketing weaknesses.
ხოლო იმ მყიდველებზე დაკვირვებით, რომლებიც კონკურენტი ბრენდის არჩევას გადაწყვეტენ, კომპანია თავის სუსტ მხარეებს განსაზღვრავს.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
Brand equity is the differential effect that knowing the brand name has on customer response to the product and its marketing.
ბრენდის კაპიტალი არის განმასხვავებელი ეფექტი, რომელიც ბრენდის ცოდნის შემთხვევაში გავლენას ახდენს მომხმარებლის გამოხმაურებაზე პროდუქტსა და მის მარკეტინგზე.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. კომპანიის მაგალითი
Using such insights, Harrah’s focuses its marketing and service development strategies on the needs of its best customers.
ასეთი შეფასებების გამოყენებით, ჰარასი მარკეტინგული და მომსახურების განვითარების სტრატეგიას მისი საუკეთესო მომხმარებლების საჭიროებებს არგებს.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
Second, a firm must be good at adapting its marketing strategies in the face of changing tastes, technologies, and competition as products pass through stages (the challenge of product life-cycle strategies).
2. პროდუქტის განვითარების სხვადასხვა ეტაპზე კომპანიამ უნდა შეძლოს თავისი მარკეტინგული სტრატეგიების ადაპტირება ცვალებადი გემოვნების, ტექნოლოგიებისა და კონკურენციის გათვალისწინებით (პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიების გამოწვევა).
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
However, when introducing a new product requires a big investment, when the risks are high, or when management is not sure of the product or its marketing program, a company may do a lot of test marketing.
თუმცა ახალი პროდუქტის შემოღების დროს საჭიროა დიდი ინვესტიციები, როდესაც რისკი საკმაოდ მაღალია ან ხელმძღვანელობა არ არის დარწმუნებული პროდუქტისა თუ მისი მარკეტინგული პროგრამის წარმატებაში, მან უნდა აწარმოოს ინტენსიური ტესტ-მარკეტინგი.
13.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 10. ფასწარმოქმნა: მყიდველთა ფასეულობის გაგება და შექმნა
If the company has selected its target market and positioning carefully, then its marketing mix strategy, including price, will be fairly straightforward.
თუ კომპანიამ შეარჩია სამიზნე ბაზარი და შეძლო სერიოზული პოზიციონირება, მაშინ მისი მარკეტინგული კომპლექსის სტრატეგია, ფასის ჩათვლით, მეტ-ნაკლებად პირდაპირი იქნება.
14.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 10. ფასწარმოქმნა: მყიდველთა ფასეულობის გაგება და შექმნა
Price is only one of the marketing mix tools that a company uses to achieve its marketing objectives.
ფასწარმოქმნა მარკეტინგული კომპლექსის მხოლოდ ერთ-ერთი იარაღია, რომელსაც კომპანია იყენებს მარკეტინგული მიზნების მისაღწევად.
15.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 10. მარკეტინგი პრაქტიკაში
“The company had long touted its premium food offerings in its marketing, and that branding was now actually hurting them”. observed a retail analyst.
ერთ-ერთი საცალო ვაჭრობის ანალიტიკოსის აზრით, ჰოულ ფუდს მარკეტი საკმაოდ დიდი ხნის განმავლობაში აქებდა და ადიდებდა თავის საჭმელს ვიდეორგოლებში და სწორედ ეს ბრენდინგი ვნებდა ახლა მათ“.
16.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 10. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
If the company has selected its target market and positioning carefully, then its marketing mix strategy, including price, will be fairly straightforward.
თუ კომპანიამ შეარჩია სამიზნე ბაზარი და პოზიციონირებაც დაკვირვებით განახორციელა, მისი მარკეტინგული კომპლექსის სტრატეგია, ფასის ჩათვლით, შედარებით პირდაპირი იქნება.
17.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
The company’s channel objectives are also influenced by the nature of the company, its products, its marketing intermediaries, its competitors, and the environment.
კომპანიის სადისტრიბუციო არხის მიზნებზე გავლენას ახდენს აგრეთვე კომპანიის ბუნება, მისი პროდუქტები, მარკეტინგული შუამავლები, კონკურენტები და გარემო.
18.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
This creates a value delivery system that meets the needs of both the company and its marketing partners.
ეს კი ქმნის ფასეულობის მიწოდების უზრუნველყოფის ისეთ სისტემას, რომელიც როგორც კომპანიის, ასევე პარტნიორების მოთხოვნებს შეესაბამება.
19.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
A company’s total promotion mix—also called its marketing communications mix— consists of the specific blend of advertising, public relations, personal selling, sales promotion, and direct-marketing tools that the company uses to persuasively communicate customer value and build customer relationships.
კომპანიის სრული მასტიმულირებელი კომპლექსი, რომელსაც მარკეტინგული კომუნიკაციის კომპლექსსაც უწოდებენ წარმოადგენს რეკლამირების, საზოგადოებასთან ურთიერთობის, პერსონალური გაყიდვების, გაყიდვების სტიმულირებისა და პირდაპირი მარკეტინგის მეთოდების ერთობლიობას, რომელსაც კომპანია იყენებს მყიდველისთვის ფასეულობის დამაჯერებლად დაფიქსირებისა და მათთან ურთიერთობის ასაგებად.
20.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
The producer directs its marketing activities (primarily personal selling and trade promotion) toward channel members to induce them to carry the product and promote it to final consumers.
მწარმოებელი მთელ თავის მარკეტინგულ ძალისხმევას (ძირითადად პერსონალურ გაყიდვასა და გამოფენებზე პროდუქციის გატანას) მიმართავს ამა თუ იმ შუამავალი ორგანიზაციისკენ, რათა მათ შეიძინონ და გაავრცელონ პროდუქტი საბოლოო მომხმარებლებამდე.