ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
To head up such large marketing organizations, many companies have now created a chief marketing officer position.
ასეთი დიდი მარკეტინგული დეპარტამენტების მართვისა და ხელმძღვანელობის უკეთ განსახორციელებლად მრავალმა კომპანიამ შემოიღო მარკეტინგის აღმასრულებელი დირექტორის პოზიცია.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
Such companies don’t operate large marketing departments, conduct expensive marketing research, spell out elaborate competitive strategies, and spend huge sums on advertising.
ასეთ კომპანიებს არ გააჩნიათ დიდი მარკეტინგული განყოფილებები, ისინი არ აწარმოებენ ძვირად ღირებულ მარკეტინგულ კვლევებს, არ სთავაზობენ სკრუპულოზურად დამუშავებულ მარკეტინგულ სტრატეგიებს და არ ხარჯავენ დიდ თანხებს რეკლამაზე.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Large marketing companies can use patents and heavy promotion spending or tie up suppliers or dealers to keep out or drive out competitors.
დიდ მარკეტინგულ კომპანიას ახალი კონკურენტების მოსაშორებლად შეუძლია გამოიყენოს პატენტები, გამოყოს დიდი სარეკლამო ხარჯები, მკაცრი ხელშეკრულებით შეუკრას ხელები მიმწოდებლებსა თუ მოვაჭრეებს.