მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
The political environment consists of laws, agencies, and groups that influence or limit marketing actions.
პოლიტიკური გარემო შედგება კანონების, სააგენტოებისა და ჯგუფებისაგან, რომლებიც გავლენას ახდენენ ან ზღუდავენ მარკეტინგულ ქმედებებს.