ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელოს, თავი 8
Tercel has just undertaken a major marketing drive in another region of the United States.
„ტერსელმა“ ეს-ეს არის დაიწყო მსხვილი სამარკეტინგო აქცია შეერთებული შტატების სხვა რეგიონში.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Then we looked more deeply into marketing strategy and the marketing mix and reviewed the major marketing management functions.
შემდეგ უფრო ვრცლად განვიხილეთ მარკეტინგული სტრატეგია, მარკეტინგული კომპლექსი და მარკეტინგის მართვის ძირითადი ფუნქციები.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 6. ბიზნესბაზრები და ბიზნესმყიდველის ქცევა
The buying center concept presents a major marketing challenge.
შესყიდვის ცენტრის ცნება ძირითადი მარკეტინგული გამოწვევაა.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
Price and service are the major marketing factors; branding and advertising tend to be less important.
ამ შემთხვევაში ფასი და მომსახურება მთავარი მარკეტინგული ფაქტორებია, ხოლო ბრენდი და სტიმულირება – ნაკლებად მნიშვნელოვანი.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
Service companies face three major marketing tasks: They want to increase their service differentiation, service quality, and service productivity.
მომსახურების კომპანიების წინაშე მარკეტინგის თვალსაზრისით სამი ამოცანა დგას: მათ უნდა გაზარდონ მომსახურების დიფერენციაცია, ხარისხი და პროდუქტიულობა.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
The proper focus of marketing is building customer equity, with brand management serving as a major marketing tool.
მარკეტინგში ძირითადი ყურადღება მომხმარებლის კაპიტალის შექმნას ენიჭება, რომელშიც ბრენდის მენეჯმენტი ერთ-ერთი მთავარი იარაღია.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 10. ფასწარმოქმნა: მყიდველთა ფასეულობის გაგება და შექმნა
We now look at the second major marketing mix tool— pricing.
ახლა ყურადღებას გავამახვილებთ მარკეტინგული კომპლექსის მეორე მნიშვნელოვან იარაღზე – ფასწარმოქმნაზე.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 13. საცალო და საბითუმო ვაჭრობა
As shown in Figure 13.1, retailers face major marketing decisions about segmentation and targeting, store differentiation and positioning, and the retail marketing mix.
სურათის 13.1 მიხედვით, საცალო მოვაჭრეებმა უმთავრესი მარკეტინგული გადაწყვეტილებების უნდა მიიღონ სეგმენტაციისა და მიზნობრივი ბაზრის შერჩევის შესახებ.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 13. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
They face major marketing decisions about segmentation and targeting, store differentiation and positioning, and the retail marketing mix.
მათ უხდებათ მნიშვნელოვანი მარკეტინგული გადაწყვეტილებების მიღება სეგმენტაციის, სამიზნე ბაზრების, მაღაზიის დიფერენციაციის, პოზიციონირებისა და საცალო ვაჭრობის მარკეტინგული კომპლექსის თვალსაზრისით.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
Despite the shift toward new digital media, however, traditional mass media still capture a lion’s share of the promotion budgets of most major marketing firms.
მიუხედავად იმისა, რომ შეინიშნება ციფრული მედიისაკენ ლტოლვის ტენდენცია, ტრადიციულ მასმედიას კვლავ ლომის წილი უკავია ბევრი მარკეტინგული ფირმის ბიუჯეტში.