ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
All said, as Figure 2.5 suggests, many marketing activities that might appear to be left out of the marketing mix are subsumed under one of the four Ps.
ყველა აღიარებს, რომ, სურათი 2.5-ის მიხედვით, შესაძლოა ბევრი მარკეტინგული საქმიანობა არ ჩანდეს, მაგრამ იგი აუცილებლად მოიაზრება ერთ-ერთი „P“-ს სახელის ქვეშ.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Many marketing decisions boil down to numbers.
მრავალი მარკეტინგული გადაწყვეტილება საბოლოო ჯამში ციფრებს უკავშირდება.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 10. ფასწარმოქმნა: მყიდველთა ფასეულობის გაგება და შექმნა
At the same time, pricing is the number-one problem facing many marketing executives, and many companies do not handle pricing well.
ამავე დროს, ფასწარმოქმნა მრავალი მარკეტინგის აღმასრულებლის წინაშე მდგარი პრობლემაა და ბევრი კომპანია მას თავს კარგად ვერც კი აბამს.