ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | კომერციული და ეკონომიკური განათლების პროგრამები
Students learn the steps in organizing a business and producing and marketing a product.
მოსწავლეები შეისწავლიან საწარმოს დაარსებისა და პროდუქციის წარმოებისა და ბაზარზე გასაღების ძირითად ეტაპებს.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
In fact, today’s digital technologies, from Web sites and online social networks to cell phones, have empowered consumers and made marketing a truly interactive affair.
დღესდღეობით, ციფრული ტექნოლოგიების, ვებგვერდების, სოციალური ქსელებისა და მობილური ტელეფონების ეპოქაში, მომხმარებელი გაცილებით უფრო თავდაჯერებულია არჩევანის გაკეთებისას, ხოლო მარკეტინგი იქცა ჭეშმარიტ ინტერაქტიურ მექანიზმად.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
Conversely, when competitors use undifferentiated marketing, a firm can gain an advantage by using differentiated or concentrated marketing, focusing on the needs of buyers in specific segments.
და პირიქით – როდესაც კონკურენტები არადიფერენცირებულ მარკეტინგს იყენებენ, დიფერენცირებული ან კონცენტრირებული მარკეტინგის გამოყენებით ფირმამ შესაძლოა სარგებელიც კი ნახოს.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანიის მაგალითი
In these first few months, Martha had learned that marketing a new product was not an easy task.
ამ რამდენიმე თვეში მარტამ ისწავლა, რომ ახალი პროდუქტის გაყიდვა არ არის ადვილი საქმე.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
Test marketing gives the marketer experience with marketing a product before going to the great expense of full introduction.
ტესტ-მარკეტინგი მარკეტოლოგს საშუალებას აძლევს, გააკეთოს ამა თუ იმ პროდუქტის საცდელი მარკეტინგი, სანამ ამას ოფიციალურად განახორციელებს და სრულ ხარჯებს გაიღებს.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
Straight product extension means marketing a product in a foreign market without any change.
პროდუქტის შეუცვლელად გავრცელება ნიშნავს პროდუქტის მარკეტინგს უცხოურ ბაზარზე ყველანაირი ცვლილებების გარეშე.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Following the principle of societal marketing, a company makes marketing decisions by considering consumers’ wants, the company’s requirements, consumers’ long-run interests, and society’s long-run interests.
საზოგადოებრივი მარკეტინგის პრინციპის თანახმად, კომპანია ვალდებულია მარკეტინგული გადაწყვეტილებები მიიღოს მომხმარებლების სურვილების, კომპანიის მოთხოვნილებების, მომხმარებლების და საზოგადოების გრძელვადიანი ინტერესების გათვალისწინებით.