ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
Almost every marketing activity is subject to a wide range of laws and regulations.
თითქმის ყველა მარკეტინგული საქმიანობა ექვემდებარება გარკვეული კანონებითა და წესებით.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
Understanding the public policy implications of a particular marketing activity is not a simple matter.
რთულია კონკრეტული მარკეტინგული აქტივობის მნიშვნელობის გაგება-გააზრება სახელმწიფო პოლიტიკის ჩამოყალიბებაში.