ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
But when the economy soured, many consumers believed that Target’s trendier assortments and hip marketing also meant steeper prices.
ეკონომიკური კრიზისის შემდეგ კი ბევრმა კლიენტმა ჩათვალა, რომ თარგეთის მოდური ასორტიმენტის ფასები ძალიან მაღალია.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
In recent years, marketing also has become a major part of the strategies of many not-forprofit organizations, such as colleges, hospitals, museums, zoos, symphony orchestras, and even churches.
ბოლო წლებში მარკეტინგი ბევრი არაკომერციული ორგანიზაციის სტრატეგიის ძირითად ნაწილად იქცა — მაგალითად, ისეთი ორგანიზაციებისათვის, როგორიცაა: კოლეჯები, საავადმყოფოები, მუზეუმები, ზოოპარკები, სიმფონიური ორკესტრები და ეკლესიებიც კი.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Finally, in recent years, marketing also has become a major part of the strategies of many not-for-profit organizations, such as colleges, hospitals, museums, zoos, symphony orchestras, and even churches.
ბოლო წლებში მარკეტინგი მრავალი ისეთი არაკომერციული ორგანიზაციის სტრატეგიის ძირითადი ნაწილი გახდა, როგორიცაა: კოლეჯები, საავადმყოფოები, მუზეუმები, სიმფონიური ორკესტრები და ეკლესიებიც კი.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
But differentiated marketing also increases the costs of doing business.
აღსანიშნავია, რომ დიფერენცირებული მარკეტინგი ბიზნესის წარმოების ხარჯებს ზრდის.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
Figure 8.4 shows that service marketing also requires internal marketing and interactive marketing.
სურათზე 8.4 მოცემულია ინფორმაცია იმის შესახებ, რომ მომსახურების მარკეტინგს ასევე ესაჭიროება შიდა და ინტერაქტიური მარკეტინგი.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Direct marketing also offers sellers a low-cost, efficient, speedy alternative for reaching their markets.
პირდაპირი მარკეტინგი გამყიდველებს ასევე სთავაზობს ბაზარზე შეღწევის დაბალფასიან, ეფექტურ, სწრაფ ალტერნატივას.