ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
To find the best marketing strategy and mix, the company engages in marketing analysis, planning, implementation, and control.
საუკეთესო მარკეტინგული სტრატეგიის ჩამოყალიბებისათვის კომპანია ჩაბმულია მარკეტინგული ანალიზის, დაგეგმვის, განხორციელებისა და კონტროლის საქმეში.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Finally, marketing analysis provides information and evaluations needed for all the other marketing activities.
დაბოლოს, მარკეტინგული ანალიზი მარკეტინგული საქმიანობის განვითარებისათვის საჭირო ინფორმაციისა და შესაძლებლობების უზრუნველყოფას ემსახურება.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Marketing Analysis.
მარკეტინგული ანალიზი.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Marketing analysis provides inputs to each of the other marketing management functions.
მარკეტინგული ანალიზის შედეგები სხვა მარკეტინგის მართვის რესურსია.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
We discuss marketing analysis more fully in Chapter 3.
მარკეტინგულ ანალიზს უფრო ვრცლად მე-3 თავში განვიხილავთ.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
To find the best strategy and mix and to put them into action, the company engages in marketing analysis, planning, implementation, and control.
საუკეთესო სტრატეგიის ჩამოყალიბებისათვის კომპანია ჩართულია მარკეტინგული ანალიზის, დაგეგმვის, განხორციელებისა და კონტროლის პროცესებში.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
End-of-chapter features help to summarize important chapter concepts and highlight important themes, such as marketing and the economy, marketing technology, ethics, and financial marketing analysis.
თავის ბოლოს მოცემული მასალა კი ხელს უწყობს მათ, შეაჯამონ თავში მოცემული მნიშვნელოვანი ცნებები და ხაზი გაუსვან ისეთ მნიშვნელოვან თემებს, როგორებიცაა: მარკეტინგი და ეკონომიკა, მარკეტინგული ტექნოლოგიები, ეთიკა და ფინანსური მარკეტინგის ანალიზი.