მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 15. რეკლამირება და საზოგადოებასთან ურთიერთობა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
“Marketers are tracking all kinds of data and they still can’t answer basic questions” about advertising accountability, says a marketing analyst, “because they don’t have real models and metrics by which to make sense of it”.
მარკეტინგის ერთ-ერთი ანალიტიკოსი აცხადებს: „მარკეტოლოგები აკონტროლებენ ყველა სახის მონაცემს და მაინც არ შეუძლიათ რეკლამის თვალსაზრისით ანგარიშვალდებულებასთან დაკავშირებულ მარტივ კითხვებს გასცენ პასუხი, რადგან მათ არ გააჩნიათ რეალური ანალიტიკური მოდელები და საზომი მექანიზმები, რომელთა დახმარებითაც შეძლებენ ანალიზს“.