ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
საბანკო საქმე | თიბისი ბანკი, წლიური ანგარიში 2012
Similarly, without Bank Constanta, administrative and other operating expenses grew by 26.1% to GEL 57.4 million compared to GEL 45.5 million in 2011, largely due to higher advertising and marketing costs, which grew by 43.8% Y-o-Y as a result of intensified marketing and advertising activities associated with the 20th anniversary of the Bank.
ასევე ბანკი კონსტანტას ჩაუთვლელად, ადმინისტრაციული და სხვა საოპერაციო ხარჯები 26.1%-ით 57.4 მილიონ ლარამდე გაიზარდა, 2011 წელს დაფიქსირებულ 45.5 მილიონ ლართან შედარებით, რაც ძირითადად რეკლამასა და მარკეტინგზე გაწეული ხარჯების ზრდამ განაპირობა, რომლებიც, თავის მხრივ, ბანკის 20 წლის იუბილესთან დაკავშირებული სარეკლამო კამპანიის გამო 43.8%-ით გაიზარდა.
2.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელოს შესავალი
The simulation motivates students to think about the fundamentals of production, marketing, and finance to relate them to the economic principles and economic institutions that they have been studying.
კომპიურეტული მოდელირება მოსწავლეებს წარმოების, მარკეტინგისა და ფინანსური საქმიანობის ფუნდამენტურ საკითხებზე დააფიქრებს და სტიმულს აღუძრავს, დაუკავშირონ ისინი ეკონომიკურ პრინციპებსა და ეკონომიკურ ინსტიტუტებს, რომლებსაც ისინი შეისწავლიან.
3.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელოს შესავალი
Over the course of the simulation, students will set a price for their pens, determine production levels, plan marketing and research-and-development budgets, and invest in plant and equipment.
თამაშ-მოდელირების პროცესში მოსწავლეები ფასს დაადებენ თავის კალმისტრებს, განსაზღვრავენ წარმოების დონეებს, შეადგენენ მარკეტინგისა და სამეცნიერო კვლევითი სამუშაოების ბიუჯეტებს და ინვესტირებას მოახდენენ სამრეწველო ნაგებობებსა და მოწყობილობაში.
4.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, მასწავლებელთა დამხმარე სახელმძღვანელო, თავი 8
3. marketing and production strategies;
3. გასაღებისა და წარმოების სტრატეგიები;
5.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, მასწავლებელთა დამხმარე სახელმძღვანელო, თავი 11
• Define marketing and describe the role of marketing in a competitive free enterprise economy.
• განსაზღვრონ მარკეტინგი და აღწერონ მარკეტინგის როლი კონკურენციული თავისუფალი მეწარმეობის ეკონომიკაში.
6.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელოს, თავი 2
Primarily through innovative marketing and sales techniques, they have created niche markets for specialty shoes.
უპირველეს ყოვლისა, მარკეტინგისა და გასაღების ნოვატორული ტექნოლოგიების გამოყენებით მათ შექმნეს საბაზრო „ნიშები“ სპეციალური დანიშნულების ფეხსაცმელებისათვის.
7.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელოს, თავი 8
marketing and production strategies;
გასაღებისა და წარმოების სტრატეგიები;
8.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | კომერციული და ეკონომიკური განათლების პროგრამები
Through a series of five activities, students will discuss business organization, career options, production techniques, marketing, and sales presentations.
ხუთი მეცადინეობის განმავლობაში მოსწავლეები განიხილავენ ბიზნესის ორგანიზაციის ფორმებს, შესაძლო კარიერის ვარიანტებს, წარმოების ტექნოლოგიას და პერსპექტიული მყიდველისათვის საქონლის დემონსტრაციას.
9.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | კომერციული და ეკონომიკური განათლების პროგრამები
During the program, students will complete such tasks as attracting deposits and distributing loans, setting interest rates, and making spending decisions on marketing and R&D.
პროგრამის მსვლელობისას მოსწავლეები შეასრულებენ ისეთ დავალებებს, როგორებიცაა საბანკო დეპოზიტების მოზიდვა და სესხების განაწილება, საპროცენტო განაკვეთების დადგენა და გადაწყვეტილებათა მიღება მარკეტინგისა და სამეცნიერო-კვლევითი და საცდელი სამუშაოების ხარჯების თაობაზე.
10.
საბანკო საქმე | ბანკები და საბანკო საქმე
It shows how much your bank operations cost and what you spent on Marketing and R&D.
იგი აჩვენებს, რა ღირს თქვენი საბანკო ოპერაციები, და რამდენი გაქვთ დახარჯული მარკეტინგსა და სამეცნიერო-კვლევით და საცდელ სამუშაოებზე.
11.
მუზეუმის მართვა | პრომოუშენი
To those who glorify marketing and are attempting to transform the museum experience into a Disneyland.
მათ, ვინც ხოტბას ასხამს მარკეტინგს და ცდილობს, მუზეუმის მონახულება დისნეილენდში მისვლად აქციოს.
12.
ევროკავშირის ოფიციალური ჟურნალი | ასოცირების შესახებ შეთანხმება ერთის მხრივ, ევროკავშირს და ევროპის ატომური ენერგიის გაერთიანებას და მათ წევრ სახელმწიფოებსა და მეორეს მხრივ, საქართველოს შორის: კარი IV, თავი 6
Marketing and sales of maritime transport and related services, from quotation to invoicing, and issuance of bills of lading on behalf of the companies, acquisition and resale of the necessary related services, preparation of documentation, and provision of business information;
საზღვაო სატრანსპორტო ან მასთან დაკავშირებული მომსახურების მარკეტინგი და გაყიდვა ფასების კოტირებიდან ანგარიშ-ფაქტურის წარდგენამდე, კონოსამენტის გაცემა კომპანიების სახელით, აუცილებელი დამხმარე მომსახურების შესყიდვა და შემდგომი გაყიდვა, დოკუმენტების მომზადება და ბიზნეს ინფორმაციის მიწოდება;
13.
საქართველოს განათლების, მეცნიერების, კულტურის და სპორტის სამინისტრო | პროფესიული განათლების რეფორმა, 2020 წლის ანგარიში
Development of mobile content in the field of digital marketing and vocational education has started.
დაწყებულია პორტალის შინაარსის დამუშავება ციფრული მარკეტინგისა და პროფესიული განათლების სპეციფიკის ჭრილში.
14.
საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტრო | საქართველოს შრომის ბაზრის ანალიზი (2017)
Sales workers; professionals associated with business and administration sphere (buying and selling agents and brokers, commercial services agents), business and administration professionals (finance professionals, administration professionals, sales, marketing and public relations professionals).
გაყიდვების სფეროს მუშაკები; ბიზნესისა და ადმინისტრირების სფეროსთან ასოცირებული პროფესიონალები (ყიდვა-გაყიდვის აგენტები და ბროკერები, კომერციული მომსახურებების აგენტები), ბიზნესისა და ადმინისტრირების სფეროს პროფესიონალები (ფინანსების სფეროს პროფესიონალები, ადმინისტრირების სფეროს პროფესიონალები, გაყიდვების, მარკეტინგისა და საზოგადოებასთან ურთიერთობების სფეროს პროფესიონალები).
15.
საქართველოს შრომის, ჯანმრთელობისა და სოციალური დაცვის სამინისტრო | შრომის ბაზრის მოთხოვნის კომპონენტის კვლევა
I discovered, that there is no serious marketing course in Georgia, where they teach marketing and not copying the experience of other countries.
აღმოვაჩინე, რომ საქართველოში არ არსებობს სერიოზული მარკეტინგის კურსი, სადაც ზოგადად, მარკეტინგს ასწავლიან და არა ქვეყნების გამოცდილების კოპირებას.
16.
თიბისი ბანკი | მმართველობითი ანგარიში და ფინანსური ანგარიშგება 2019, ძირითადი რისკები და გაურკვევლობები
Dedicated internal and external marketing and communications teams are in place which have the responsibility to monitor risks, develop scenarios and create respective action plans.
შიდა და გარე მარკეტინგის და კომუნიკაციის ჯგუფი პასუხისმგებელია რისკების მონიტორინგზე, სცენარების შემუშავებაზე და სამოქმედო გეგმების შექმნაზე.
17.
თიბისი ბანკი | პილარ 3-ის წლიური ანგარიშგება 2019, რისკების სტრატეგია
Dedicated internal and external marketing and communications teams are in place, which have the responsibility to monitor risks, develop scenarios and create action plans.
შიდა და გარე მარკეტინგის და კომუნიკაციის ჯგუფი პასუხისმგებელია რისკების მონიტორინგზე, სცენარების შემუშავებაზე და სამოქმედო გეგმების შექმნაზე.
18.
მედიასისტემების შედარება | მედიასისტემების პოლიტიკური კონტექსტი
Pilati’s point is that a variety of cultural and economic factors have made brand-name marketing and therefore advertising less central to European business, and this has affected the development of media in a variety of ways.
პილატი აღნიშნავს, რომ ბრენდული მარკეტინგი მრავალმა კულტურულმა და ეკონომიკურმა ფაქტორმა წარმოშვა და ამდენად, რეკლამამ ევროპული ბიზნესისთვის ნაკლებად ცენტრალური ფუნქცია შეიძინა, რამაც, თავის მხრივ, გავლენა მედიის განვითარებაზე სხვადასხვა თვალსაზრისით მოახდინა.
19.
შესწორებები | რაც მეტს ფიქრობდა ამაზე, მით უფრო ცოფდებოდა
Axon engages in refinement, marketing and sales of the Eberle Process to hospitals and clinics worldwide, and in research and development of related technologies.
აქსონი ებერლისეული პროცესის დახვეწას, ბაზარზე გატანასა და მისი საავადმყოფოებისათვის მიყიდვას მსოფლიო მასშტაბით ახორციელებს, ის, ასევე, ამ პროცესთან დაკავშირებული კვლევებითა და შესაბამისი ტექნოლოგიების შემუშავებითაა დაინტერესებული.
20.
კულტურის კვლევები: კრიტიკული შესავალი | ნაწილი IV, პოპულარული მუსიკა
Marketing and community merge here and street credibility becomes both a marketing tool and a commitment to a social sector and to ‘being real’.
მარკეტინგი და საზოგადოება აქ ერთმანეთს ერწყმის და ქუჩის დამაჯერებლობა ხდება როგორც გასაღების იარაღი, ასევე სოციალური სექტორის ვალდებულება და „რეალურობა“.