ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
The Chinese government banned door-to-door selling altogether in 1998, forcing Avon to abandon its traditional direct marketing approach and sell through retail shops.
ჩინეთის მთავრობამ 1998 წელს საერთოდ აკრძალა კარდაკარ გაყიდვები, რითაც ეივონი აიძულა, თავი დაენებებინა ტრადიციული პირდაპირი მარკეტინგისთვის და პროდუქცია საცალო ვაჭრობის მაღაზიებში გაეყიდა.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Today, however, with the trend toward narrower targeting and the surge in digital technology, many companies are adopting direct marketing, either as a primary marketing approach, as in Amazon’s case, or as a supplement to other approaches.
თუმცა დღეს, როდესაც უკვე შეიმჩნევა ტენდენცია უფრო ფოკუსირებულად შერჩევისაკენ და ციფრული ტექნოლოგიები გავრცელდა, მრავალი კომპანია ანიჭებს უპირატესობას პირდაპირ მარკეტინგს, როგორც პირველად მარკეტინგულ მიდგომას, როგორც ეს ამაზონის შემთხვევაშია ან სხვა თანამედროვე მიდგომებს.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Not long ago, Dell was the PC industry darling, turning the industry upside down with its direct marketing approach.
არც ისე დიდი ხნის წინათ დელი კომპიუტერული ინდუსტრიის მარგალიტი იყო, რომელმაც ეს ინდუსტრია თავდაყირა დააყენა პირდაპირი მარკეტინგის მიდგომით.