ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
Changes in technology and the explosive growth of direct and online marketing are having a profound impact on the nature and design of marketing channels.
ტექნოლოგიურმა ცვლილებამ, კერძოდ კი, პირდაპირი და ელექტრონული მარკეტინგის სწრაფმა განვითარებამ დიდი გავლენა იქონია მარკეტინგულ არხებზე.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 13. საცალო და საბითუმო ვაჭრობა
As we’ll discuss in Chapter 17, direct and online marketing are currently the fastest-growing forms of marketing.
როგორც მე-17 თავში განვიხილავთ, პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი მარკეტინგის ყველაზე სწრაფად მზარდი ფორმებია.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Home shopping channels, another form of DRTV marketing, are television programs or entire channels dedicated to selling goods and services.
პირდაპირი რეაგირების სატელევიზიო არხები პირდაპირი მარკეტინგის კიდევ ერთი ფორმაა და საქონლისა და მომსახურების გაყიდვით დაკავებულ ტელეპროგრამებსა ან მთლიან არხებს მოიცავს.