ორგანიზაციების რიფრეიმინგი: მხატვრულობა, არჩევანი და ლიდერშიფი | თავი IV
ავტორი: ლი გ. ბოლმანი
მთარგმნელი: თეა ფირცხალავა
ტიპი: სამეცნიერო წიგნი
დარგი: მენეჯმენტი
გამომცემლობა: ილიაუნის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2008
თარგმნის წელი: 2008
Faced with declining sales and market share, McDonald’s introduced a new food preparation system in 1998 under the marketing banner “Made for you.”
1998 წელს, დადგა რა გაყიდვების და საბაზრო წილის შემცირების პრობლემის წინაშე, მაკდონალდსმა გადაწყვიტა შემოეღო პროდუქტის მომზადების ახალი სისტემა საბაზრო სლოგანით „გაკეთებულია შენთვის“.