ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
ორგანიზაციების რიფრეიმინგი: მხატვრულობა, არჩევანი და ლიდერშიფი | თავი IV
Faced with declining sales and market share, McDonald’s introduced a new food preparation system in 1998 under the marketing banner “Made for you.”
1998 წელს, დადგა რა გაყიდვების და საბაზრო წილის შემცირების პრობლემის წინაშე, მაკდონალდსმა გადაწყვიტა შემოეღო პროდუქტის მომზადების ახალი სისტემა საბაზრო სლოგანით „გაკეთებულია შენთვის“.