ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | კომერციული და ეკონომიკური განათლების პროგრამები
During the simulation, students decide on pricing, the amount to produce, the marketing budget, capital investment, and R&D spending.
იმიტაციის დროს მოსწავლეები იღებენ გადაწყვეტილებებს სამარკეტინგო ბიუჯეტის, კაპიტალის ინვესტირებისა და სამეცნიერო-კვლევითი და საცდელი სამუშაოების ხარჯების თაობაზე.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Additional sections of the marketing plan lay out an action program for implementing the marketing strategy along with the details of a supporting marketing budget.
მარკეტინგული სტრატეგიის დანერგვის სამოქმედო პროგრამას, მარკეტინგის ბიუჯეტის დეტალებთან ერთად, მარკეტინგული გეგმის დამატებითი ნაწილი განსაზღვრავს.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
The second part of the marketing strategy statement outlines the product’s planned price, distribution, and marketing budget for the first year: The battery-powered electric car will be offered in three colors—red, white, and blue— and will have a full set of accessories as standard features.
მარკეტინგული სტრატეგიის განაცხადის მეორე ნაწილში მოცემულია პროდუქტის დაგეგმილი ფასი, დისტრიბუცია და მარკეტინგის ბიუჯეტი პირველი წლისათვის: ელექტრომანქანები სამი ფერის იქნება – წითელი, თეთრი და ლურჯი და აქსესუართა სრული კომპლექსით.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
A marketing budget of $50 million will be split 50–50 between a national media campaign and local event marketing.
მარკეტინგზე გამოყოფილი 50-მილიონიანი ბიუჯეტი შუაზე გაიყოფა ადგილობრივი მედიაკამპანიისა და ადგილობრივი ღონისძიებების მარკეტინგისთვის.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
The total marketing budget will be raised each year by about 10 percent.
საერთო მარკეტინგული ბიუჯეტი ყოველ წელს დაახლოებით 10%-ით მოიმატებს.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომპანიის მაგალითი
According to CEO Indra Nooyi, the world’s number two soft drink seller is shifting as much as one-third of its marketing budget to interactive and social media.
მისი აღმასრულებლის, ინდრა ნოის თანახმად, მსოფლიოში მასშტაბით მეორე გამაგრილებელი სასმელების კომპანია მისი მარკეტინგის ბიუჯეტის ერთ მესამედს ძირითადად ინტერაქტიური და სოციალური მედიის დასაფინანსებლად გამოყოფს.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
The second section discusses demand estimates, the marketing budget, and marketing performance measures.
მეორე ნაწილში წარმოდგენილია მოთხოვნის პროგნოზის, მარკეტინგის ბიუჯეტისა და მარკეტინგული საქმიანობის შემფასებელი მოდელები.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
Demand Estimates, the Marketing Budget, and Marketing Performance Measures.
მოთხოვნის პროგნოზი, მარკეტინგის ბიუჯეტი და მარკეტინგული საქმიანობის შესაფასებელი საზომები.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
The Profit-and-Loss Statement and Marketing Budget.
მოგეგა–ზარალის უწყისი და მარკეტინგული ბიუჯეტი.