ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
The sales force reports on reseller reactions and competitor ac- tivities, and marketing channel partners provide data on point-of-sale transactions.
გაყიდვების გუნდი წერს ანგარიშს გადამყიდველის რეაქციებსა და კონკურენტების ქმედებებზე, მარკეტინგული არხის პარტნიორები კი მათ მაღაზიებში წარმოებულ გაყიდვებზე.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
Instead, most are only a single link in a larger supply chain and marketing channel.
პირიქით, მათი უმეტესობა მსხვილი მომარაგების ჯაჭვისა და სადისტრიბუციო არხების მხოლოდ ცალკეულ რგოლს წარმოადგენს.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
As such, an individual firm’s success depends not only on how well it performs but also on how well its entire marketing channel competes with competitors’ channels.
ფირმის ინდივიდუალური წარმატება დამოკიდებულია არა მარტო იმაზე, რამდენად კარგად საქმიანობს, არამედ იმაზეც, მისი სრული სადისტრიბუციო არხი როგორ კონკურენციას უწევს კონკურენტთა სადისტრიბუციო არხებს.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
Downstream marketing channel partners, such as wholesalers and retailers, form a vital connection between the firm and its customers.
მარკეტინგული არხის პარტნიორები, როგორებიც არიან ბითუმად და საცალოდ მოვაჭრეები, კომპანიასა და მის მიზნობრივ მომხმარებელთან სასიცოცხლო მნიშვნელობის კავშირებს ამყარებენ.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
In Chapter 13, we will look at marketing channel issues from the viewpoint of retailers and wholesalers.
მე-13 თავში განვიხილავთ მარკეტინგულ არხებს საცალო და საბითუმო მოვაჭრეების გადმოსახედიდან.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
They try to forge a marketing channel (or distribution channel)—a set of interdependent organizations that help make a product or service available for use or consumption by the consumer or business user.
ისინი ცდილობენ შექმნან მარკეტინგული არხი (ან სადისტრიბუციო არხი) – ანუ ურთიერთდამოკიდებული ორგანიზაციების ერთობლიობა, რომელიც პროდუქტსა და მომსახურებას საბოლოო მომხმარებლისათვის ხელმისაწვდომს ხდის.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
Marketing channel members buy large quantities from many producers and break them down into smaller quantities and broader assortments desired by consumers.
მარკეტინგული არხის წევრები ყიდულობენ დიდი რაოდენობით პროდუქციას მრავალი მწარმოებლისაგან და შემდეგ მათ მომხმარებლის სურვილების შესაბამისად მცირე რაოდენობის ფართო ასორტიმენტად შლიან.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
Members of the marketing channel perform many key functions.
მარკეტინგული არხის წევრები ბევრ მნიშვნელოვან ფუნქციას ასრულებენ.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
Channel 1, called a direct marketing channel, has no intermediary levels.
1 არხი პირდაპირი მარკეტინგული არხია, რომელსაც არ გააჩნია შუამავალი დონე.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
A marketing channel consists of firms that have partnered for their common good.
მარკეტინგული არხი შედგება ფირმებისაგან, რომელთა პარტნიორობის მიზეზი საერთო კეთილდღეობის მიღწევაა.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
In fact, the success of individual Ford dealers depends on how well the entire Ford marketing channel competes with the channels of other auto manufacturers.
ამგვარად, ფორდის დილერების წარმატება დამოკიდებულია იმაზე, რამდენად ეფექტურ კონკურენციას უწევს ფორდის მთლიანი მარკეტინგული არხი სხვა ავტო მეწარმეების არხებს.
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
Marketing channel design calls for analyzing consumer needs, setting channel objectives, identifying major channel alternatives, and evaluating those alternatives.
მარკეტინგული არხის დაგეგმვა მოითხოვს მომხმარებლის საჭიროების ანალიზს, არხის მიზნების დასახვას, არხის მთავარი ალტერნატივების დადგენასა და მათ შეფასებას.
13.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
Thus, designing the marketing channel starts with finding out what target consumers want from the channel.
ამრიგად, მარკეტინგული არხის დაგეგმვა იმის დადგენით იწყება, რა სურს ამ არხისგან მიზნობრივ მომხმარებელს.
14.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
For example, until recently, Dell sold directly to final consumers and business buyers only through its sophisticated phone and Internet marketing channel.
მაგალითად, დღემდე დელი პროდუქციას პირდაპირ ყიდდა საბოლოო მომხმარებელზე და ბიზნესმყიდველებზე მხოლოდ დახვეწილი სატელეფონო და ინტერნეტმარკეტინგული არხების მეშვეობით.
15.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
Marketing channel management calls for selecting, managing, and motivating individual channel members and evaluating their performance over time.
მარკეტინგული არხის მართვა გულისხმობს ინდივიდუალური არხის წევრების შერჩევას, მართვას, წახალისებას და დროდადრო მათი მუშაობის შეფასებას.
16.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
This concept recognizes that providing better customer service and trimming distribution costs require teamwork, both inside the company and among all the marketing channel organizations.
ეს კონცეფცია აღიარებს, რომ მომხმარებლის უკეთ მომსახურება და დისტრიბუციის ხარჯების მოწესრიგება გუნდურ მუშაობას მოითხოვს როგორც კომპანიის, ისე მარკეტინგული არხის ყველა ორგანიზაციას შორის.
17.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 13. საცალო და საბითუმო ვაჭრობა
They recognize that their only reason for existence comes from adding value by increasing the efficiency and effectiveness of the entire marketing channel.
ისინი აცნობიერებენ, რომ გრძელვადიან პერიოდში, მათი არსებობის ერთადერთი პირობა ფასეულობის დამატება და მთლიანი მარკეტინგული არხის ეფექტურობის გაზრდაა.
18.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 13. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
They recognize that, in the long run, their only reason for existence comes from adding value by increasing the efficiency and effectiveness of the entire marketing channel.
ისინი აღიარებენ, რომ გრძელვადიან პერსპექტივაში, თუ მათ ბაზარზე დარჩენა სურთ, უნდა გაზარდონ მთლიანი მარკეტინგული არხის ეფექტურობა.
19.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
The whole-channel view takes into account the entire global supply chain and marketing channel.
არხის საერთო გადასახედიდან მხედველობაში მიიღება მთლიანი გლობალური მომარაგების ჯაჭვი და მარკეტინგული არხი.