ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
საბანკო საქმე | თიბისი ბანკი, წლიური ანგარიში 2012
The Marketing Committee is responsible for the brandDs image and for all the marketing communication of the bank to its customers and other target groups.
მარკეტინგის კომიტეტი პასუხისმგებელია ბრენდის იმიჯზე, ბანკსა და კლიენტს, ან სხვა სამიზნე ჯგუფებს შორის ნებისმიერ მარკეტინგულ კომუნიკაციაზე.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
Then, in the chapters that follow, we’ll look at pricing, distribution, and marketing communication tools.
მომდევნო თავებში კი გადავხედავთ ფასწარმოქმნის, დისტრიბუციისა და მარკეტინგული კომუნიკაციების სხვადასხვა საკითხს.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
At the same time, marketing communication goes beyond these specific promotion tools.
ამასთანავე, მარკეტინგული კომუნიკაცია სცდება ამ სპეციფიკური მასტიმულირებელი საშუალებების ფარგლებს.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
Steps in Developing Effective Marketing Communication.
ეფექტური მარკეტინგული კომუნიკაციის განვითარების ეტაპები.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
Socially Responsible Marketing Communication.
სოციალურად პასუხისმგებელი მარკეტინგული კომუნიკაცია.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
In the previous three chapters, you learned about communicating customer value through integrated marketing communication and about four elements of the marketing communications mix: advertising, publicity, personal selling, and sales promotion.
წინა სამ თავში თქვენ შეიტყვეთ, როგორ უნდა მიაწოდოთ მომხმარებელს ღირებული მომსახურება ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციის მეშვეობით, ასევე გავეცანით მარკეტინგული კომუნიკაციების კომპლექსის ოთხ ელემენტს: რეკლამას, საზოგადოებასთან ურთიერთობას, პერსონალურ გაყიდვებს და გაყიდვების სტიმულირებას.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
Five strategies allow for adapting product and marketing communication strategies to a global market.
ხუთი სტრატეგია საშუალებას იძლევა, გლობალურ ბაზარზე მოვახდინოთ პროდუქტისა და მარკეტინგული კომუნიკაციის სტრატეგიების ადაპტირება.