ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Marketing consists of actions taken to build and maintain desirable exchange relationships with target audiences involving a product, service, idea, or other object.
მარკეტინგი შედგება მოქმედებებისაგან, რომელთა მიზანია, შექმნას და შეინარჩუნოს სასურველი, გაცვლაზე ორიენტირებული ურთიერთობები მიზნობრივ აუდიტორიასთან.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
Organization marketing consists of activities undertaken to create, maintain, or change the attitudes and behavior of target consumers toward an organization.
ორგანიზაციის მარკეტინგი შედგება საქმიანობისგან, რომლის მიზანია შექმნას, შეინარჩუნოს ან შეცვალოს მიზნობრივი მომხმარებლების დამოკიდებულება და ქმედება ორგანიზაციისადმი.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
Person marketing consists of activities undertaken to create, maintain, or change attitudes or behavior toward particular people.
ადამიანის მარკეტინგი შედგება იმ საქმიანობისაგან, რომლის მიზანია შექმნას, ხელი შეუწყოს ან შეცვალოს დამოკიდებულება თუ ქმედება ცალკეული ადამიანებისადმი.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Direct marketing consists of connecting directly with carefully targeted consumers, often on a one-to-one, interactive basis.
პირდაპირი მარკეტინგი მოიცავს დაკვირვებით შერჩეულ სეგმენტებთან ან ინდივიდუალურ მომხმარებლებთან პირდაპირ კავშირს, ხშირად პირისპირ და ინტერაქტიურად.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Direct marketing consists of direct connections with carefully targeted segments or individual consumers.
პირდაპირი მარკეტინგი გულისხმობს პირდაპირ კავშირს დაკვირვებით შერჩეულ სეგმენტთან ან ინდივიდუალურ მომხმარებლებთან.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Direct-mail marketing, the largest form of direct marketing, consists of the company sending an offer, announcement, reminder, or other item to a person at a specific address.
ფოსტით განხორციელებული მარკეტინგი პირდაპირი მარკეტინგის ყველაზე დიდი ფორმაა, რომელიც მოიცავს კომპანიის მიერ შეთავაზების, განცხადების, შეხსენების ან სხვა სახის ინფორმაციის გაგზავნას ადამიანისათვის კონკრეტულ მისამართზე.