ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
Marketing managers need to look closely at the numbers in the profit and loss statement to determine the net marketing contribution for this product.
მარკეტინგის მენეჯერებმა დაკვირვებით უნდა შეხედონ ციფრებს მოგება-ზარალის უწყისში, რომ დაადგინონ ამ პროდუქტზე გამოყოფილი წმინდა მარკეტინგული კონტრიბუცია.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
In ConnectPhone’s case, the net marketing contribution for the product is $4 million, and if the company drops this product, that contribution will disappear as well.
ქონექთფოუნის შემთხვევაში, ეს თანხა 4 მილიონი აშშ დოლარია და თუ კომპანია თავს დაანებებს ამ პროდუქტს, აღმოჩნდება, რომ ეს ხარჯი ამაო იყო ანუ „კონტრიბუცია გაქრება“.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
Net Marketing Contribution.
წმინდა მარკეტინგული კონტრიბუცია.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
Net marketing contribution (NMC), along with other marketing metrics derived from it, measures marketing profitability.
წმინდა მარკეტინგული კონტრიბუციითა და მისგან ნაწარმოები სხვა მარკეტინგული საზომებით იზომება მარკეტინგული მომგებიანობა.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
This can be achieved by attaining a higher net marketing contribution and/or a lower total marketing expense.
ამის მიღწევა შესაძლებელია უფრო მაღალი წმინდა მარკეტინგული კონტრიბუციით და/ან უფრო დაბალი მარკეტინგული ხარჯების პირობებში.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
Determine the following: gross margin percentage, net profit percentage, operating expense percentage, inventory turnover rate, net marketing contribution.
განსაზღვრეთ შემდეგი: მთლიანი მარჟის წილი, წმინდა მოგების წილი, საოპერაციო ხარჯების წილი, მარაგების ბრუნვის კოეფიციენტი, წმინდა მარკეტინგული კონტრიბუცია.