ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
Such highly personal marketing creates a community of “brand evangelists” who tell the story to prospective affluent buyers and friends—precisely the right target group.
ასეთი, უაღრესად პერსონალური მარკეტინგი ქმნის „ბრენდის ევანგელისტთა“ მთელ საზოგადოებას, რომლებიც ამ ინფორმაციას პერსპექტიულ მყიდველებსა და მეგობრებს საკმაოდ ეფექტურად უზიარებენ. ეს კი კომპანიის პირდაპირი და ზუსტი სამიზნე ჯგუფია.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
This innovative customer-value framework is introduced at the start of Chapter 1 in a five-step marketing process model, which details how marketing creates customer value and captures value in return.
მომხმარებლის ღირებულების ამ ინოვაციურ ჩარჩოს მკითხველს ვაცნობთ პირველი თავის დასაწყისში ხუთეტაპიანი მარკეტინგული პროცესის მოდელის ფარგლებში, რომელიც დეტალურად აღწერს, როგორ ქმნის მარკეტინგი მომხმარებელთათვის ღირებულებას და საპასუხოდ თვითონაც იღებს ღირებულებას.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
More than ever before, the 14th edition of Principles of Marketing creates value for you—it gives you all you need to know about marketing in an effective and enjoyable total learning package!
მარკეტინგის საფუძვლების მე-14 გამოცემა ქმნის ღირებულებას თქვენთვის იგი გაძლევთ ყველაფერს, რაც გჭირდებათ მარკეტინგის შესახებ ეფექტური და სასიამოვნო სრული სასწავლო პაკეტის ფორმატში!