მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Just as automobile dashboards present drivers with details on how their cars are performing, the marketing dashboard gives marketers the detailed measures they need to assess and adjust their marketing strategies.
როგორც ავტომობილის კომპიუტერის ეკრანი უჩვენებს მძღოლს დეტალურ ინფორმაციას, თუ როგორ მუშაობს ავტომობილი, მარკეტინგული საქმიანობის საზომების მატრიცაც აწვდის მარკეტოლოგებს იმ დეტალურ ინფორმაციას, რომლითაც მათ უნდა შეაფასონ მარკეტინგული სტრატეგიები.