ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
საბანკო საქმე | ბანკები და საბანკო საქმე
Banks in Action offers the opportunity to pursue these activities through the Marketing decision.
პროგრამა „ბანკები მოქმედებაში“ შესაძლებლობას გაძლევთ ამ საქმიანობაში ჩაებათ და სამარკეტინგო გადაწყვეტილებებიც მიიღოთ.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
The following cultural characteristics can affect marketing decision making.
ამის გამო ქვემოჩამოთვლილ კულტურულ მახასიათებლებს მარკეტინგული გადაწყვეტილების მიღებაზე ეფექტის მოხდენა შეუძლიათ.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
It includes the company’s internal environment—its several departments and management levels—as it influences marketing decision making.
ეს მოიცავს კომპანიის შიდა გარემოს — კომპანიის დეპარტამენტებსა და მენეჯმენტის დონეებს - რადგან ისინი მარკეტინგული გადაწყვეტილების მიღებაზე გავლენას ახდენენ.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
General database services such as Dialog, ProQuest, and LexisNexis put an incredible wealth of information at the keyboards of marketing decision makers.
ზოგადი სახის მონაცემთა ბაზის მქონე კომპანიებმა, როგორიცაა, დაიალოგი, პრო-ქვესტი, ლექსისნექსისი გადაწყვეტილების მიმღებ მარკეტოლოგებს წარმოუდგენელი მოცულობის ინფორმაცია პირდაპირ ცხვირწინ“ განუთავსეს.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
A company’s channel decisions directly affect every other marketing decision.
კომპანიის გადაწყვეტილება სადისტრიბუციო არხთან დაკავშირებით ნებისმიერ სხვა მარკეტინგულ გადაწყვეტილებაზე პირდაპირ ახდენს გავლენას.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
“Marketing accountability”—measuring and managing return on marketing investments—has now become an important part of strategic marketing decision making.
„მარკეტინგული პასუხისმგებლობა“ – მარკეტინგული ინვესტიციებიდან შემოსული შემოსავლის გაზომვა და მართვა უკვე გახდა სტრატეგიული მარკეტინგული გადაწყვეტილების მიღების მნიშვნელოვანი ნაწილი.