ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, მასწავლებელთა დამხმარე სახელმძღვანელო, თავი 11
• Ask the consultant to bring a representative of his or her firm’s marketing department to describe its marketing plan.
• სთხოვეთ კონსულტანტს, მოიყვანოს კლასში თავისი ფირმის მარკეტინგის განყოფილების წარმომადგენელი ფირმის მარკეტინგის გეგმის აღსაწერად.
2.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელოს, თავი 11
• Invite a representative from your firm’s marketing department to discuss the structure of your industry and the marketing strategies your firm employs.
• მოიწვიეთ თქვენი ფირმის მარკეტინგის განყოფილების წარმომადგენელი თქვენი დარგის სტრუქტურისა და იმ სტრატეგიების განსახილველად, რომელსაც თქვენი ფირმა იყენებს.
3.
საქართველოს შრომის, ჯანმრთელობისა და სოციალური დაცვის სამინისტრო | შრომის ბაზრის მოთხოვნის კომპონენტის კვლევა
The problem characteristic of this economic sector is the shortage of marketing department managers.
ამ ეკონომიკური სექტორის დამახასიათებელი პრობლემაა მარკეტინგის განყოფილების მენეჯერების დეფიციტი.
4.
ორგანიზაციების რიფრეიმინგი: მხატვრულობა, არჩევანი და ლიდერშიფი | თავი III
“Just about everyone working for the Bavarian automaker — from the factory floor to the design studios to the marketing department — is encouraged to speak out.
„თითქმის ყველას, ვინც კი ბავარიულ ავტომწარმოებელში მუშაობს, დაწყებული წარმოების სართულიდან, სადიზაინერო სტუდიის და მარკეტინგის დეპარტამენტით დამთავრებული, საშუალება აქვს თავისი აზრები ხმამაღლა გამოხატოს.
5.
ორგანიზაციების რიფრეიმინგი: მხატვრულობა, არჩევანი და ლიდერშიფი | თავი IV
Omidyar had built a company with a strong culture and powerful sense of community but no explicit strategy, no regular meetings, no marketing department, and almost no other identifi able structural elements.
ომიდიარმა ააშენა კომპანია, სადაც ერთობის მკაცრი კულტურა და ძლიერი გაგება იყო, მაგრამ არ არსებობდა მკაფიო სტრატეგია, არანაირი რეგულარული შეკრებები, არანაირი მარკეტინგის დეპარტამენტი და თითქმის არანაირი სხვა იდენტიფიცირებული სტრუქტურული ელემენტი.
6.
ორგანიზაციების რიფრეიმინგი: მხატვრულობა, არჩევანი და ლიდერშიფი | თავი XVII
Kouzes and Posner put it well: “Corporate leaders know very well that what seeds the vision are those imperfectly formed images in the marketing department about what the customers really wanted and those inarticulate mumblings from the manufacturing folks about the poor product quality, not crystal ball gazing in upper levels of the corporate stratosphere.
კუზესს და პოზნერს ეს კარგად აქვთ ფორმულირებული: „კორპორაციულმა ლიდერებმა ძალიან კარგად იციან, რომ ხედვას იწვევს მარკეტინგის დეპარტამენტის არასრულყოფილად ფორმირებული შეხედულება იმის შესახებ, თუ რეალურად რა სურთ მომხმარებლებს და ის გაუგებარი ბუტბუტი პროდუქციის ცუდი ხარისხის შესახებ, რომელიც მწარმოებლებისგან მოდის და არა რაღაც მაგიური თვალი, რომელიც დაჟინებით ჩასჩერებია კორპორაციული სტრატოსფეროს ზედა დონეებს.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
As Herb Kelleher, the colorful founder of Southwest Airlines puts it, “We don’t have a marketing department; we have a customer department.”
„ჩვენ არა გვაქვს მარკეტინგის განყოფილება, ჩვენ გვაქვს მომხმარებლებთან ურთიერთობის განყოფილება“, ამბობს საუთვესტ ეარლაინის აღმასრულებელი დირექტორი ჰერბ კელეჰერი.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
David Packard, the late cofounder of HP, said, “Marketing is far too important to be left only to the marketing department.”
დევიდ პაკარდმა, HP-ის თანა-დამფუძნებელმა, განაცხადა: „მარკეტინგი ძალიან მნიშვნელოვანია იმისათვის, რომ მხოლოდ მარკეტინგის განყოფილებას მივანდოთ“.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Marketing Department Organization.
მარკეტინგული დეპარტამენტის სტრუქტურა.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
As the company expands, however, a marketing department emerges to plan and carry out marketing activities.
კომპანიის ზრდასთან ერთად, მარკეტინგის დეპარტამენტიც იზრდება, გეგმავს და ახორციელებს მარკეტინგულ საქმიანობას.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
The marketing department furnishes information on customer demographics, psychographics, sales transactions, and Web site visits.
მარკეტინგის დეპარტამენტი იძლევა ინფორმაციას მყიდველების დემოგრაფიის, ფსიქოგრაფიის, გაყიდვების ოპერაციებისა და ვებგვერდზე სტუმრობის შესახებ.
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. კომპანიის მაგალითი
We don’t want to become just a marketing department of some giant.
ჩვენ სულაც არ გვინდა რომელიმე გიგანტის მარკეტინგის განყოფილება გავხდეთ.
13.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 10. ფასწარმოქმნა: მყიდველთა ფასეულობის გაგება და შექმნა
These departments report to the marketing department or top management.
ეს განყოფილებები ანგარიშვალდებულნი არიან მარკეტინგის განყოფილების ან უმაღლესი მენეჯმენტის წინაშე.