ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
კულტურის კვლევები: კრიტიკული შესავალი | ნაწილი II, მომავალი: პოლიტიკა და წინასწარმეტყველება
Besides this, cultural development policy needs to work with town planning, industry- facilitation programmes and the marketing departments of governments at various levels.
გარდა ამისა, კულტურული განვითარების პოლიტიკამ აუცილებლად უნდა მიაქციოს ყურადღება ქალაქების მშენებლობის, ინდუსტრიისათვის ხელის შეწყობის პროგრამებისა და მარკეტინგის სახელმწიფო დეპარტამენტების მუშაობას სხვადასხვა დონეზე.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Modern marketing departments can be arranged in several ways.
თანამედროვე მარკეტინგული დეპარტამენტის ჩამოყალიბების რამდენიმე გზა არსებობს.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Marketing departments can be organized in one or a combination of ways: functional marketing organization, geographic organization, product management organization, or market management organization.
მარკეტინგული დეპარტამენტის ორგანიზება შესაძლოა ქვემოთ ჩამოთვლილი რამდენიმე გზით ან მათი კომბინაციით მოხდეს: ფუნქციების, გეოგრაფიული, პროდუქტის მართვისა და ბაზრის მართვის მიხედვით.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
Such companies don’t operate large marketing departments, conduct expensive marketing research, spell out elaborate competitive strategies, and spend huge sums on advertising.
ასეთ კომპანიებს არ გააჩნიათ დიდი მარკეტინგული განყოფილებები, ისინი არ აწარმოებენ ძვირად ღირებულ მარკეტინგულ კვლევებს, არ სთავაზობენ სკრუპულოზურად დამუშავებულ მარკეტინგულ სტრატეგიებს და არ ხარჯავენ დიდ თანხებს რეკლამაზე.