ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
Situation descriptions and questions at the end of each chapter highlight important issues in marketing ethics.
სიტუაციური აღწერები და შეკითხვები თითოეული თავის ბოლოს ყურადღებას გვამახვილებინებს მარკეტინგული ეთიკის მნიშვნელოვან საკითხებზე;
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Marketing Ethics.
მარკეტინგული ეთიკა.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Because not all managers have fine moral sensitivity, companies need to develop corporate marketing ethics policies—broad guidelines that everyone in the organization must follow.
ვინაიდან ყველა მენეჯერს არ გააჩნია მყარი მორალური პრინციპები, კომპანიებმა აუცილებელია შეიმუშაონ „კორპორაციული მარკეტინგული ეთიკის პოლიტიკა“ ყოვლისმომცველი სახელმძღვანელო, რომლითაც იმოქმედებს ორგანიზაციის ყველა თანამშრომელი.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Increasingly, companies are responding to the need to provide company policies and guidelines to help their managers deal with questions of marketing ethics.
კომპანიები სულ უფრო ხშირად აცნობიერებენ პოლიტიკის და სამოქმედო სახელმძღვანელოების შემუშავების აუცილებლობას, რათა მენეჯერებმა უფრო იოლად შეძლონ მარკეტინგული ეთიკის საკითხების გააზრება.