ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
ორგანიზაციების რიფრეიმინგი: მხატვრულობა, არჩევანი და ლიდერშიფი | თავი XI
Vintage 2007 scandals included a titillating story of a recently recruited superstar marketing executive who was fired amid rumors of conflict with her conservative bosses and an office romance.
2007 წლის ყურძნის მოსავლის აღების დროს განვითარებული სკანდალები სენსაციურ ამბავს მოიცავდა ბოლო დროს დაქირავებული ერთი სუპერვარსკვლავი მარკეტინგის მენეჯერის შესახებ, რომელიც გააგდეს თავის კონსერვატორ ბოსებთან კონფლიქტის და სამსახურებრივი რომანის შესახებ ჭორების გამო.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
“We’re able to play with colors and materials and get instant feedback from these fans, which allows us to be more efficient in development and go-to-market planning,” says the adidas marketing executive.
„ჩვენ შეგვიძლია პროდუქტის რამდენიმე ვარიანტი შევთავაზოთ ამ ჯგუფს და სწრაფად მივიღოთ მათი შეფასება, რაც საშუალებას გვაძლევს უფრო პროგრესულად განვვითარდეთ და დავსახოთ ახალ ბაზარზე შესვლის გეგმები“, — აცხადებს ადიდასის მარკეტინგის ხელმძღვანელი.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. სამომხმარებლო ბაზრები და მომხმარებელთა ქცევა
As one marketing executive puts it, they have “assets, not allowances”.
როგორც ერთი მარკეტოლოგი აცხადებს: „მათ გააჩნიათ აქტივები და არა ვალდებულებები“.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. მარკეტინგი პრაქტიკაში
“Social media is one of the key trends driving business,” says a social marketing executive. “It’s more than pure marketing."
„სოციალური მედია დღეს ბიზნესის წარმატების ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ელემენტია, - ამბობს სოციალური მარკეტინგის აღმასრულებელი, – იგი წმინდა მარკეტინგზე უფრო მეტია.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
Humans that connect with the brand add meaning and value to it,” says one marketing executive.
"როდესაც ადამიანები დაკავშირებულები არიან ბრენდთან, ეს კიდევ უფრო მეტ ღირებულებას მატებს ბრენდს", — ამბობს ერთ-ერთი მარკეტოლოგი.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. მარკეტინგი პრაქტიკაში
“You can have a value proposition that accentuates good value, but you don’t want to walk away from the core proposition of the brand,” says one marketing executive. “That’s the only thing you have to protect yourself” from private labels in the long run.
„თქვენ შესაძლოა გქონდეთ საინტერესო შეთავაზება, რომელიც ფასეულობას ეყრდნობა, მაგრამ არ იქნება კარგი, დასცილდეთ იმას, რასაც თქვენი ბრენდი ჰპირდება მომხმარებელს, – აცხადებს ერთი აღმასრულებელი მარკეტოლოგი, – ეს ერთადერთი მექანიზმია, რომლითაც მომავალში შეძლებთ თავის დაცვას კერძო ბრენდებისაგან“.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 11. მარკეტინგი პრაქტიკაში
“Our strategy”, said a Kodak marketing executive, “is to crystallize for consumers that they’re not only buying a printer today but also buying into three to four years of ink purchases”.
კოდაკის მარკეტინგის აღმასრულებელი აცხადებს: „ჩვენი სტრატეგიაა, მომხმარებელს ნათლად ვაცნობოთ, რომ ისინი დღეს მხოლოდ პრინტერს კი არ ყიდულობენ, ასევე იძენენ კარტრიჯსაც - სამიდან ოთხ წლამდე მოხმარების ვადით“.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 13. საცალო და საბითუმო ვაჭრობა
“More than ever, our consumers are aware of the choices and behaviors that affect the world around us,” says a Safeway marketing executive.
„როგორც არასდროს, მომხმარებელმა უკეთ იცის, როგორი ქცევა და არჩევანი ახდენს გავლენას ჩვენ გარშემო არსებულ სამყაროზე“, - აცხადებს სეიფ ვეის მარკეტინგის აღმასრულებელი დირექტორი.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 15. კომპანიის მაგალითი
The third finalist was Lee Abbas, a former Panasonic marketing executive from Japan.
მესამე ადგილზე გავიდა ლი აბასი, პანასონიკის მარკეტინგის ყოფილი აღმასრულებელი დირექტორი იაპონიიდან.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 16. პერსონალური გაყიდვები და გაყიდვების სტიმულირება
Finally, it can appoint a high-level marketing executive to oversee both marketing and sales.
დაბოლოს, მას შეუძლია დანიშნოს მაღალი დონის მარკეტინგის აღმასრულებელი მარკეტინგისა და გაყიდვების მაკონტროლებლად.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 16. პერსონალური გაყიდვები და გაყიდვების სტიმულირება
“We were absolutely amazed at the number of entries into our contest,” says a Dunkin’ Donuts marketing executive.
კომპანიის მარკეტინგის აღმასრულებლის აზრით, „საოცრად გაგვიკვირდა, კონკურსში ამდენი მონაწილე რომ დავინახეთ“.
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
“We are becoming increasingly important in the lives of our customers,” says an Amazon marketing executive.
ამაზონის მარკეტინგის აღმასრულებელი აცხადებს: „ჩვენ კლიენტების ცხოვრებაში სულ უფრო მეტად მნიშვნელოვან ადგილს ვიკავებთ“.