ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
To get input from potential customers, using a marketing firm, Byerley held focus groups on the store’s name, look, and brochure.
მან მარკეტინგული ფირმა გამოიყენა იმისათვის, რომ დაედგინა, როგორ მოიქცეოდნენ მისი პოტენციური მყიდველები, და შეისწავლა ფოკუს-ჯგუფის კვლევა მაღაზიის სახელწოდების, იერისა და ბროშურების დიზაინის შესაქმნელად.