ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
Experiences have always been an important part of marketing for some companies.
ზოგიერთი კომპანიისათვის შთაბეჭდილება ყოველთვის წარმოადგენდა მარკეტინგის მნიშვნელოვან ნაწილს.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. კომპანიის მაგალითი
“I think there’s pent-up demand,” said Cathy Tull, senior vice president of marketing for the authority. “People want to travel, they want to escape, and Vegas works very well for that”.
უწყების მარკეტინგის განყოფილების ხელმძღვანელმა ქეთი ტულმა განაცხადა: „ჩემი აზრით, მოთხოვნა იზრდება, ხალხს უნდა მოგზაურობა, თავდავიწყება და ლას-ვეგასი ამაში მათ შესანიშნავად უწყობს ხელს“.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომპანიის მაგალითი
Ana Maria Irazabal, director of marketing for PepsiCo, wants this campaign to become the model of the future.
ანა-მარია იზარაბელი, პეპსიკოს მარკეტინგის დირექტორი სურვილს გამოთქვამს, ეს კამპანია სამომავლო მოდელად გადააქციოს.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 15. მარკეტინგი პრაქტიკაში
Although most consumer-generated content efforts are limited to ad and video messages, Pepsi-Co’s Mountain Dew crowdsourcing campaign—called Dewmocracy—involves consumers in decisions across the entire range of marketing for the brand.
მიუხედავად იმისა, რომ მომხმარებელთა მიერ შექმნილი სარეკლამო მასალა მხოლოდ ვიდეოდა სარეკლამო შეტყობინებებით შემოიფარგლება, პეპსიკოს მაუნთინ დიუს საჯარო კამპანია, სახელად დიუმოქრასი მოიცავს მომხმარებელთა მიერ გადაწყვეტილებების მიღებას მარკეტინგის მთელი პროცესის განმავლობაში.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
Simon Clift, head of marketing for global consumer-goods giant Unilever, puts it this way: “We’re trying to strike a balance between being mindlessly global and hopelessly local”.
საიმონ ქლიფთი, მარკეტინგის ხელმძღვანელი გლობალურ სამომხმარებლო საქონლის გიგანტ კომპანია უნილევერში ასეთ მოსაზრებას გამოთქვამს: „ჩვენ ვცდილობთ ბალანსის დაცვას უკიდურესად გლობალურსა და უიმედოდ ლოკალურს შორის.“