ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
As with other forms of direct marketing, however, companies must use mobile marketing responsibly or risk angering already ad-weary consumers.
თუმცა, როგორც პირდაპირი მარკეტინგის სხვა ფორმების შემთხვევაში, კომპანიებმა მობილური ტელეფონით მარკეტინგი პასუხისმგებლობით უნდა გამოიყენონ ან წინააღმდეგ შემთხვევაში, რეკლამებისაგან შეწუხებულ კლიენტებს კიდევ უფრო განარისხებენ.