მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Thanks to its marketing hustle, improved quality, and aggressive tactics, Hyundai is now one of world’s fastest-growing major auto manufacturers.
მარკეტინგული აგრესიულობის, გაუმჯობესებული ხარისხისა და აგრესიული ტაქტიკის წყალობით, ჰიუნდაი დღეს მსოფლიოს ერთ-ერთი სწრაფად მზარდი ავტომწარმოებელია.