ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
For example, Frito-Lay worked with the research firm Decision Insight to create an online virtual convenience store in which to test new products and marketing ideas.
მაგალითად, ფრიტო-ლეი თანამშრომლობდა კვლევით ორგანიზაცია დისიჟენ ინსაითთან ვირტუალური ონლაინმაღაზიის შესაქმნელად, რომლის საშუალებითაც იგი შეამოწმებდა ახალ პროდუქციასა და მარკეტინგულ იდეებს.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 13. საცალო და საბითუმო ვაჭრობა
For example, P&G follows a “store back” concept, in which all marketing ideas need to be effective at the store-shelf level and work back from there.
მაგალითად, პროქტერ & გემბელი ხელს უწყობს ინიციატივას - „შეამოწმე მაღაზიაში“, რომლის ფარგლებშიც ყველა მარკეტინგული იდეა ეფექტური უნდა იყოს დახლზე.