მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Thus, most companies have moved away from mass marketing and toward target marketing: identifying market segments, selecting one or more of them, and developing products and marketing programs tailored to each.
მათ მასობრივი მარკეტინგიდან ბაზრის სეგმენტაციისა და მიზნობრივი მარკეტინგისკენ გადაინაცვლეს, რომელიც მოიცავს ბაზრის სეგმენტების განსაზღვრას, მათგან ერთის ან რამდენიმეს ამორჩევას და თითოეულისათვის პროდუქციისა და მარკეტინგული პროგრამის შერჩევას.