ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Marketing Implementation.
მარკეტინგული გეგმის განხორციელება.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Marketing implementation is the process that turns marketing plans into marketing actions to accomplish strategic marketing objectives.
მარკეტინგული გეგმის განხორციელება არის პროცესი, რომელიც სტრატეგიული მარკეტინგული მიზნების მისაღწევად მარკეტინგულ სტრატეგიებსა და გეგმებს მარკეტინგულ ქმედებებად აქცევს.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
At John Deere, for example, marketing implementation for the company’s residential, commercial, agricultural, and industrial equipment requires day-to-day decisions and actions by thousands of people both inside and outside the organization.
მაგალითად, ჯონ დიერის კომპანია საცხოვრებელი, კომერციული, სასოფლო-სამეურნეო და სამრეწველო მოწყობილობა-დანადგარებისთვის გაწერილი მარკეტინგული სტრატეგიის განხორციელება საჭიროებს როგორც ორგანიზაციის შიგნით, ისე მის გარეთ ათასობით ადამიანის მიერ გადაწყვეტილების მიღებასა და აღსრულებას.