ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
Says a packaging analyst, “When consumers see the Heinz logo on the fridge door every time they open it, it’s taking marketing inside homes.
ერთ-ერთი ანალიტიკოსი ამბობს: „როდესაც მომხმარებლები მაცივრის კარის ყოველი გამოღებისთანავე ხედავენ ჰაინცის ემბლემას, ეს უკვე ნიშნავს, რომ კომპანიამ მოახერხა თავისი მარკეტინგული აქტივობების მომხმარებლის სახლში გადატანა“.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 13. საცალო და საბითუმო ვაჭრობა
Point-of-sale marketing inside a large retail store chain can produce the same kinds of numbers as advertising on a hit TV show.
უშუალოდ გაყიდვის ადგილას განხორციელებული მარკეტინგი საცალო ვაჭრობის დიდ ქსელში იმავე შედეგებს იძლევა, როგორსაც ტელერეკლამა.