ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
In Chapter 20, we discuss these and other societal marketing issues in greater depth.
ჩვენ სოციალური მარკეტინგის ამ და სხვა საკითხებს უფრო დეტალურად მე-20 თავში განვიხილავთ.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
Today, almost every firm, large or small, faces international marketing issues.
დღეს თითქმის ყველა ფირმას, დიდსა თუ პატარას, ეხება საერთაშორისო მარკეტინგის საკითხები.