ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
The Changing Marketing Landscape.
ცვალებადი მარკეტინგული „პეიზაჟი“.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
In this section, we examine the major trends and forces that are changing the marketing landscape and challenging marketing strategy.
თავის ამ ნაწილში ჩვენ განვიხილავთ მთავარ ტენდენციებსა და ძალებს, რომლებიც ცვლიან მარკეტინგულ „პეიზაჟს“ და გამოწვევას უცხადებენ მარკეტინგულ სტრატეგიებს.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Finally, in the face of today’s changing marketing landscape, companies must take into account three additional factors.
საბოლოოდ, დღეს უკვე შეცვლილი მარკეტინგული „პეიზაჟიდან“ გამომდინარე, კომპანიებმა სამ დამატებით ფაქტორზე უნდა გაამახვილონ ყურადღება.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Objective 5 Describe the major trends and forces that are changing the marketing landscape in this age of relationships.
მიზანი 5 აღწერეთ ძირითადი ტენდენციები და ძალები, რომლების ურთიერთობათა ახალ ეპოქაში მარკეტინგულ „პეიზაჟს“ ცვლიან.