მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
According to the Direct Marketing Association (DMA), U.S. companies spent $149.3 billion on direct marketing last year, 54 percent of the total dollars spent on advertising.
პირდაპირი მარკეტინგის ასოციაციის მიხედვით, აშშ-ის კომპანიებმა გასულ წელს რეკლამაზე დახარჯული საერთო რაოდენობის 54% პირდაპირი მარკეტინგისთვის გამოყვეს, რამაც 149.3 მილიარდი აშშ დოლარი შეადგინა.