ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
დიდი აბრეშუმის გზა | თავი VII
The following key issues were discussed: multimodal freight traffic, the experience of world transport corridor, coordination of the various types of transport, international treaties and rules, market economy and marketing, management of transport companies, forwarding service activity, information technologies, etc.
განიხილეს შემდეგი ძირითადი საკითხები: მულტიმოდალური გადაზიდვები, მსოფლიო სატრანსპორტო დერეფნების გამოცდილება, სხვადასხვა სახის ტრანსპორტის მუშაობის კოორდინაცია, საერთაშორისო ხელშეკრულებები და წესები, საბაზრო ეკონომიკა და მარკეტინგი, სატრანსპორტო კომპანიების მართვა, საექსპედიტორო საქმიანობა, საინფორმაციო ტექნოლოგიები და სხვ.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Once it fully understands consumers and the marketplace, marketing management can design a customer-driven marketing strategy.
სავაჭრო სივრცისა და მყიდველის მოთხოვნილებების სრულად შესწავლის შემდეგ შესაძლებელია მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგიის შექმნა.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
We define marketing management as the art and science of choosing target markets and building profitable relationships with them.
მარკეტინგის მართვას განვმარტავთ, როგორც ორგანიზაციის მიზნების მისაღწევად მიზნობრივ ბაზრებთან სარგებლიანი ურთიერთობის ჩამოყალიბებისა და შენარჩუნების ხელოვნებას და მეცნიერებას.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Some people think of marketing management as finding as many customers as possible and increasing demand.
მარკეტინგის მართვის ძირითად მიზანს ზოგი განიხილავს, როგორც მეტი მყიდველის პოვნისა და მოთხოვნის გამუდმებული ზრდის ხელოვნებას.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Simply put, marketing management is customer management and demand management.
მარტივად რომ ვთქვათ, მარკეტინგის მართვა არის მყიდველებისა და მათი მოთხოვნების მართვა.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Marketing Management Orientations.
მარკეტინგის მართვის მიმართულებები.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Marketing management wants to design strategies that will build profitable relationships with target consumers.
მარკეტინგის მართვის მიზანია, შექმნას სტრატეგიები, რომლებიც მიზნობრივ მომხმარებლებთან მომგებიან ურთიერთობებს ჩამოაყალიბებს.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Objective 3 Identify the key elements of a customer-driven marketing strategy and discuss the marketing management orientations that guide marketing strategy.
მიზანი 3 დაადგინეთ მყიდველებზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგიის ძირითადი ელემენტები და განიხილეთ მარკეტინგული მართვის მიმართულებები, რომლების მარკეტინგულ სტრატეგიას უძღვის წინ.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Marketing management can adopt one of five competing market orientations.
შესაძლებელია ხუთი მარკეტინგული ორიენტაციიდან ერთ-ერთის გამოყენება.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Managing the marketing process requires the four marketing management functions shown in Figure 2.6—analysis, planning, implementation, and control.
მარკეტინგული პროცესების მართვა მარკეტინგის მენეჯმენტის ოთხი ფუნქციის საშუალებით სრულდება – (სურათი 2.6) — ანალიზი, დაგეგმვა, განხორციელება და კონტროლი.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Marketing analysis provides inputs to each of the other marketing management functions.
მარკეტინგული ანალიზის შედეგები სხვა მარკეტინგის მართვის რესურსია.
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Then we looked more deeply into marketing strategy and the marketing mix and reviewed the major marketing management functions.
შემდეგ უფრო ვრცლად განვიხილეთ მარკეტინგული სტრატეგია, მარკეტინგული კომპლექსი და მარკეტინგის მართვის ძირითადი ფუნქციები.
13.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
List the marketing management functions, including the elements of a marketing plan, and discuss the importance of measuring and managing return on marketing investment.
ჩამოთვალეთ მარკეტინგის მართვის ფუნქციები და მარკეტინგული გეგმის ელემენტები და განიხილეთ მარკეტინგული ინვესტიციებიდან მიღებული ამონაგების მართვის მნიშვნელობა.
14.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
In designing marketing plans, marketing management takes other company groups into account—groups such as top management, finance, research and development (R&D), purchasing, operations, and accounting.
მარკეტინგული გეგმის შედგენისას მარკეტინგის მენეჯერმა უნდა ითანამშრომლოს კომპანიაში არსებულ ისეთ ჯგუფებთან, როგორებიცაა: უმაღლესი მენეჯმენტი, ფინანსების, კვლევისა და განვითარების, შესყიდვების, წარმოებისა და ბუღალტერიის სამსახურები.
15.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
Marketing management cannot always control environmental forces.
მარკეტინგის მართვას ყოველთვის როდი შეუძლია გარემო ძალების კონტროლი.
16.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. სამომხმარებლო ბაზრები და მომხმარებელთა ქცევა
Buying behavior is never simple, yet understanding it is an essential task of marketing management.
მომხმარებლის ქცევა ყიდვისას არასდროს ყოფილა ადვილად გასაგები. თუმცა, მისი კარგად გააზრება და გაგება მარკეტინგის მართვის უმნიშვნელოვანესი ამოცანაა.
17.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
This maturity stage normally lasts longer than the previous stages, and it poses strong challenges to marketing management.
მომწიფების ეტაპი, როგორც წესი, უფრო ხანგრძლივია, ვიდრე ნებისმიერი წინა და ამიტომ მარკეტინგის მმართველ გუნდს მრავალი სერიოზული გამოწვევის წინაშე აყენებს.
18.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
Most products are in the maturity stage of the life cycle, and therefore most of marketing management deals with the mature product.
პროდუქტების უმეტესობა ამ ეტაპზე იმყოფება და შესაბამისად მარკეტინგის მენეჯერებს საქმე აქვთ მომწიფებულ პროდუქტთან.
19.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
Dr. Kotler is author of Marketing Management, now in its fourteenth edition and the world’s most widely used marketing textbook in graduate schools of business worldwide.
პროფესორი კოტლერი ავტორია წიგნისა „მარკეტინგის მენეჯმენტი: ანალიზი, დაგეგმვა, განხორციელება და კონტროლი“, რომელიც უკვე მეთერთმეტედ გამოიცა და ყველაზე მეტად გამოიყენება ბიზნესის სამაგისტრო პროგრამებში.
20.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Figure 20.3 illustrates the major legal issues facing marketing management.
სურათზე 20.3 ნაჩვენებია მარკეტინგული მენეჯმენტის წინაშე მდგარი ძირითადი სამართლებრივი პრობლემები.