ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
საქართველოს შრომის, ჯანმრთელობისა და სოციალური დაცვის სამინისტრო | შრომის ბაზრის მოთხოვნის კომპონენტის კვლევა
Among such positions, the most common are the following positions -marketing manager, sales manager, food technologist, project manager, financier, risks analyst.
ასეთ პოზიციათა შორის, ყველაზე ხშირად დასახელდა შემდეგი პოზიციები - მარკეტინგის მენეჯერი, გაყიდვების მენეჯერი, სურსათის დარგის ტექნოლოგი, პროექტის მენეჯერი, ფინანსისტი, რისკების ანალიტიკოსი.
2.
საქართველოს შრომის, ჯანმრთელობისა და სოციალური დაცვის სამინისტრო | შრომის ბაზრის მოთხოვნის კომპონენტის კვლევა
In addition, there is a number of professions, which, according to respondents, are deficient in the regions, these are: lawyer, doctor, civil engineer, mechanical engineer, architect, accountant, financier, marketing manager, sales manager.
გარდა ამისა, გამოიკვეთა რიგი პროფესიები, როგორიცაა იურისტი, ექიმი, მშენებელ–ინჟინერი, ინჟინერ-მექანიკოსი, არქიტექტორი, ბუღალტერი, ფინანსისტი, მარკეტინგის მენეჯერი, გაყიდვების მენეჯერი, რომლებიც რესპონდენტთა აზრით, დეფიციტურია რეგიონებისთვის.
3.
თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი | მიკრო და მაკრო ფაქტორების გავლენა შშმ პირთა სამუშაო გარემოსთან ადაპტაციასა და შრომით ეფექტურობაზე, ნაწილი VI
Social enterprises should have a business concept, there should be a marketing manager as well as the regular management system.
სოციალურ საწარმოებს უნდა ჰქონდეთ ბიზნესის კონცეპტი, უნდა იყოს მარკეტინგის მენეჯერი, და ჩვეულებრივი მენეჯმენტური სისტემა.
4.
ორგანიზაციების რიფრეიმინგი: მხატვრულობა, არჩევანი და ლიდერშიფი | თავი VIII
Anne Barreta was excited but scared when she became the first woman and the first Hispanic American ever promoted to district marketing manager at the Hillcrest Corporation.
ენ ბარეტა აღტაცებული იყო, მაგრამ ცოტათი შეშინებული იმით, რომ იგი პირველი ქალი და პირველი ესპანურენოვანი ამერიკელი იყო, რომელიც „Hillcrest Corporation“-ში რაიონული მარკეტინგული მენეჯერის პოსტზე დააწინაურეს.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
To design a winning marketing strategy, the marketing manager must answer two important questions: What customers will we serve (what’s our target market)?
მომგებიანი მარკეტინგული სტრატეგიის შესაქმნელად მარკეტინგის მენეჯერმა პასუხი უნდა გასცეს ორ მნიშვნელოვან შეკითხვას: რომელ მყიდველებს უნდა მოვემსახუროთ (ანუ რომელია ჩვენი მიზნობრივი ბაზარი)?
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
They are often experts in research design and statistics, but the marketing manager knows more about the problem and the decisions that must be made.
ისინი, როგორც წესი, კარგად ფლობენ კვლევის შედგენისა და სტატისტიკური ანალიზის უნარებს, თუმცა, მათთან ერთად უნდა იმუშაონ მარკეტინგის მენეჯერებმა, რომლებმაც უფრო მეტი იციან კომპანიის წინაშე არსებული პრობლემისა და მისაღები გადაწყვეტილების შესახებ.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 16. პერსონალური გაყიდვები და გაყიდვების სტიმულირება
“We’ve shifted dramatically into the electronic marketing area,” says Makino’s marketing manager.
კომპანიის მარკეტინგის მენეჯერი აცხადებს: „ჩვენ სერიოზულად მოვკიდეთ ხელი ელექტრონულ მარკეტინგს."
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Each company and marketing manager must work out a philosophy of socially responsible and ethical behavior.
თითოეულმა კომპანიამ და მარკეტინგის მენეჯერმა აუცილებელია შეიმუშაოს სოციალური პასუხისმგებლობის მქონე და ეთიკური ქცევის ფილოსოფია.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Each firm and marketing manager must work out a philosophy of socially responsible and ethical behaviour.
თითოეული ფირმა და მარკეტინგის მენეჯერი ვალდებულია შეიმუშაოს სოციალური პასუხისმგებლობის მქონე და ეთიკური ქცევის ფილოსოფია.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
Later in this appendix, we will discuss further analyses the marketing manager should conduct to defend the product.
წინამდებარე დანართის ბოლოს ჩვენ განვიხილავთ იმ ანალიზს, რომელიც მარკეტინგის მენეჯერებმა უნდა განახორციელონ პროდუქტის დასაცავად.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
The marketing manager must assess whether or not this is a reasonable goal.
მარკეტინგის მენეჯერმა უნდა მოახდინოს იმის შეფასება, რამდენად რეალურია ეს მიზანი.
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
The marketing manager has suggested increasing consumer advertising by $300,000.
მარკეტინგის მენეჯერმა კომპანიას შესთავაზა რეკლამის გაზრდა 300 000 დოლარით.
13.
დიდი ინგლისურ-ქართული ონლაინ ლექსიკონი | ასო M-6
She is a marketing manager.
ის მარკეტინგის განყოფილების მენეჯერია.
14.
დიდი ინგლისურ-ქართული ონლაინ ლექსიკონი | ასო M-6
He is a marketing manager.
ის მარკეტინგული განყოფილების მენეჯერია.