მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Many U.S. companies have long been successful at international marketing: McDonald’s, Coca-Cola, Starbucks, GE, IBM, Colgate, Caterpillar, Boeing, and dozens of other American firms have made the world their market.
აშშ-ის მრავალი კომპანია საერთაშორისო მარკეტინგში დიდი ხნის განმავლობაში წარმატებული იყო — მაკდონალდსმა, კოკა-კოლამ, სტარბაქსმა, ჯიმ, აი-ბი-ემმა, ქოლგეითმა, ქეთერფილარმა, ბოინგმა და ბევრმა სხვა ფირმამ მსოფლიო საკუთარ ბაზრად გადააქცია.