ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Today, however, spurred by rapid advances in database technologies and new marketing media—especially the Internet—direct marketing has undergone a dramatic transformation.
თუმცა დღესდღეობით, მონაცემთა ბაზების ტექნოლოგიების უსწრაფესი განვითარების ფონზე და ახალი მარკეტინგული მედიის, ინტერნეტის მეშვეობით პირდაპირმა მარკეტინგმა სერიოზული ტრანსფორმაცია განიცადა.