ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Direct mail is by far the largest direct marketing medium.
პირდაპირი ფოსტით ინფორმაციის მიწოდება უდიდესი მარკეტინგული საშუალებაა.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Many marketers view mobile phones as the next big direct marketing medium.
მომავალში მობილური სატელეფონო სერვისი პირდაპირი მარკეტინგის წარმოების შემდეგი დიდი საშუალება იქნება.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
However, the technology now appears poised to take off as a direct marketing medium.
თუმცა დღესდღეობით ტექნოლოგიები აქტიურად გამოიყენება, როგორც პირდაპირი მარკეტინგის საშუალება.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
When used properly, e-mail can be the ultimate direct marketing medium.
თუ ელექტრონულ ფოსტას შესაბამისად გამოვიყენებთ, იგი პირდაპირი მარკეტინგის არაჩვეულებრივ საშუალებად გადაიქცევა.