ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
They must plan positions that will give their products the greatest advantage in selected target markets, and they must design marketing mixes to create these planned positions.
მათ უნდათ განსაზღვრონ ის პოზიცია, რომელიც პროდუქტს შერჩეულ მიზნობრივ ბაზარზე სასურველ უპირატესობას მიანიჭებს. ამ დაგეგმილი პოზიციის შესაქმნელად მათ შესაბამისი მარკეტინგული კომპლექსი ეხმარებათ.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Therefore, most companies today practice target marketing—identifying market segments, selecting one or more of them, and developing products and marketing mixes tailored to each.
სწორედ ამიტომ დღეს კომპანიების უმეტესობა მასობრივ მარკეტინგს შორდება და მიზნობრივი მარკეტინგისკენ აქვს გეზი აღებული, რაც გულისხმობს ბაზრის სეგმენტების განსაზღვრას, მათგან ერთის ან რამდენიმეს შერჩევას და თითოეულისათვის ინდივიდუალური მარკეტინგული კომპლექსის განვითარებას.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Market segmentation is the act of dividing a market into distinct segments of buyers with different needs, characteristics, or behaviors who might require separate products or marketing mixes.
ბაზრის სეგმენტაცია ბაზრის დაყოფა მყიდველების ჯგუფებად, რომლებიც განსხვავდებიან საჭიროებებით, დემოგრაფიული მახასიათებლებით ან ქცევით და რომლებსაც განსხვავებული პროდუქტების ან მარკეტინგული კომპლექსის შეთავაზება სჭირდება.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
A variety of Web-only catalogers have emerged, and most print catalogers have added Web-based catalogues to their marketing mixes.
გამოჩნდა მრავალი სხვადასხვა ვებკატალოგი, ხოლო ნაბეჭდ კატალოგებს დაემატა ვებ ვერსიებიც მარკეტინგულ კომპლექსში.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. მარკეტინგი პრაქტიკაში
Marketers large and small are weaving mobile marketing into their direct marketing mixes.
მსხვილი თუ მცირე კომპანიების მარკეტოლოგები სულ უფრო რთავენ მობილურ მარკეტინგს პირდაპირი მარკეტინგის კომპლექსში.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Objective 3 – Explain how companies adapt their marketing mixes for international markets.
მიზანი 3 – ახსენით, როგორ ახდენენ კომპანიები თავიანთი მარკეტინგული კოგკლექსების ადაპტირებას საერთაშორისო ბაზრებისათვის.