მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
The major forms of direct marketing—as shown in Figure 17.1—include personal selling, direct-mail marketing, catalogue marketing, telephone marketing, direct-response television (DRTV) marketing, kiosk marketing, new digital direct marketing technologies, and online marketing.
პირდაპირი მარკეტინგის ძირითადი ფორმები მოცემულია სურათზე 17.1. — იგი მოიცავს პერსონალურ გაყიდვებს, მარკეტინგს ტრადიციული ფოსტით, კატალოგებით, ტელეფონით, ჯიხურში, ავტომანქანებით, პირდაპირი რეაგირების ტელევიზიას, ახალი ციფრული მარკეტინგის ტექნოლოგიებს და ონლაინმარკეტინგს.