მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
However, the explosion in unsolicited outbound telephone marketing over the years has annoyed many consumers, who object to the almost daily “junk phone calls”.
თუმცა მრავალი წლის განმავლობაში მომხმარებლები შეაწუხა უაზრო სატელეფონო მარკეტინგმა, რომლებიც პროტესტს გამოთქვამენ თითქმის ყოველდღიური „ფუჭი“ სატელეფონო ზარების გამო.