ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
ორგანიზაციების რიფრეიმინგი: მხატვრულობა, არჩევანი და ლიდერშიფი | თავი VIII
Things came to a head one afternoon as Anne, Harry, and their immediate subordinates were discussing marketing plans.
მოვლენებმა კულმინაციას მიაღწია ერთ საღამოს, როდესაც ენი, ჰარი და მათი უშუალო ხელქვეითები მარკეტინგულ გეგმებზე მსჯელობდნენ.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Our discussion focuses on product or brand marketing plans.
ყურადღებას გავამახვილებთ პროდუქტის ან ბრენდის მარკეტინგულ გეგმაზე.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Marketing implementation is the process that turns marketing plans into marketing actions to accomplish strategic marketing objectives.
მარკეტინგული გეგმის განხორციელება არის პროცესი, რომელიც სტრატეგიული მარკეტინგული მიზნების მისაღწევად მარკეტინგულ სტრატეგიებსა და გეგმებს მარკეტინგულ ქმედებებად აქცევს.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Then each business and product unit must develop detailed marketing plans in line with the company-wide plan.
ბიზნესისა და პროდუქტის თითოეული ერთეული ვალდებულია, კომპანიის სტრატეგიული გეგმის შესაბამისად ჩამოაყალიბოს დეტალური მარკეტინგული გეგმები.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
In designing marketing plans, marketing management takes other company groups into account—groups such as top management, finance, research and development (R&D), purchasing, operations, and accounting.
მარკეტინგული გეგმის შედგენისას მარკეტინგის მენეჯერმა უნდა ითანამშრომლოს კომპანიაში არსებულ ისეთ ჯგუფებთან, როგორებიცაა: უმაღლესი მენეჯმენტი, ფინანსების, კვლევისა და განვითარების, შესყიდვების, წარმოებისა და ბუღალტერიის სამსახურები.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
A company can prepare marketing plans for these major publics as well as for its customer markets.
კომპანიას მარკეტინგული გეგმების შემუშავება შეუძლია როგორც მყიდველთა ბაზრების, ისე საზოგადოების ამ ძირითადი ჯგუფებისთვისაც.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
In the remaining sections of this chapter, we examine these forces and show how they affect marketing plans.
ამ თავის მომდევნო ნაწილში განვიხილავთ ამ ძალებს და მათ ზემოქმედებას მარკეტინგულ გეგმებზე.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. სამომხმარებლო ბაზრები და მომხმარებელთა ქცევა
Marketers often define their target markets in terms of life-cycle stage and develop appropriate products and marketing plans for each stage.
მარკეტოლოგები თავიანთ მიზნობრივ ბაზრებს ხშირად ოჯახის სასიცოცხლო ციკლის ეტაპების მიხედვით განსაზღვრავენ და თითოეული ეტაპისთვის შესაფერის პროდუქტებსა და მარკეტინგულ პროგრამებს ქმნიან.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
Developing separate marketing plans for the separate segments requires extra marketing research, forecasting, sales analysis, promotion planning, and channel management.
თითოეული სეგმენტისთვის ცალკეული მარკეტინგული გეგმის განვითარება დამატებით მარკეტინგულ კვლევას, პროგნოზირებას, გაყიდვების ანალიზს, გაყიდვების სტიმულირების დაგეგმვასა და დისტრიბუციის არხის მართვას მოითხოვს.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 16. პერსონალური გაყიდვები და გაყიდვების სტიმულირება
The most important source is sales reports, including weekly or monthly work plans and longer-term territory marketing plans.
ყველაზე მნიშვნელოვანი წყაროა გაყიდვების ანგარიშები, ყოველკვირეული და ყოველთვიური გრძელვადიანი, გარკვეულ ტერიტორიაზე მიბმული მარკეტინგული გეგმები.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 1. მარკეტინგული გეგმა
Nonprofit organizations also use marketing plans to guide their fund-raising and outreach efforts.
არაკომერციული ორგანიზაციები მარკეტინგულ გეგმებს ასევე იმისათვის იყენებენ, რომ უკეთესად შეძლონ დაფინანსების მოძიება და საზოგადოების ინფორმირება.
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 1. მარკეტინგული გეგმა
Even government agencies develop marketing plans for initiatives such as building public awareness of proper nutrition and stimulating area tourism.
სახელმწიფო უწყებებიც კი სახავენ მარკეტინგულ გეგმებს ისეთი ინიციატივებისათვის, როგორიცაა საზოგადოების ცოდნის ამაღლება სწორი კვების შესახებ და ტურიზმის ხელშეწყობა.
13.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 1. მარკეტინგული გეგმა
Smaller businesses may create shorter or less formal marketing plans, whereas corporations frequently require highly structured marketing plans.
მცირე საწარმოებმა შესაძლოა წარმოადგინონ უფრო მოკლე ან ნაკლებად ოფიციალური მარკეტინგული გეგმები, ხოლო კორპორაციებს ხშირად სჭირდებათ უმაღლეს დონეზე ჩამოყალიბებული მარკეტინგული გეგმები.
14.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 1. მარკეტინგული გეგმა
Marketing plans are not created in a vacuum.
მარკეტინგული გეგმები არ იქმნება ვაკუუმში.
15.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 1. მარკეტინგული გეგმა
Companies generally create yearly marketing plans, although some plans cover longer periods of time.
როგორც წესი, კომპანიები ამზადებენ წლიურ მარკეტინგულ გეგმას, თუმცა, ზოგიერთ გეგმაში უფრო ხანგრძლივი პერიოდებიცაა მოცემული.
16.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 1. მარკეტინგული გეგმა
Because of inevitable and sometimes unpredictable environmental changes, marketers must be ready to update and adapt marketing plans at any time.
გარდაუვალი და ზოგჯერ გაუთვალისწინებელი გარემო ცვლილებების გამო მარკეტოლოგები მუდმივად მზად უნდა იყვნენ განაახლონ და მოახდინონ მარკეტინგული გეგმების ადაპტირება.