ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
As the worldwide consumerism and environmentalism movements mature, today’s marketers are being called to develop sustainable marketing practices.
მსოფლიოში მომხმარებლებისა და გარემოს დამცველთა მოძრაობა ძლიერდება და შესაბამისად ისინი მარკეტოლოგებს მოუწოდებენ, განავითარონ მდგრადი მარკეტინგული პრაქტიკა.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
In the fourteenth edition, every chapter opening vignette and Real Marketing highlight has been updated or replaced to provide fresh and relevant insights into real marketing practices.
მეთოთხმეტე გამოცემაში, თითოეული თავის დასაწყისში მოცემული შესავალი და გრაფა მარკეტინგი მუშაობის პროცესში განახლებული სახითაა წარმოდგენილი ან შეიცვალა, რათა მკითხველი მარკეტინგის რეალურ პრაქტიკულ ელემენტებს აზიაროს.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
Each chapter contains two highlight features that provide an in-depth look at real marketing practices of large and small companies.
თითოეული თავი შეიცავს ორ მნიშვნელოვან ელემენტს, რომლებიც გვეხმარება, დავაკვირდეთ, როგორ მუშაობს მარკეტინგი მსხვილ და მცირე კომპანიებში;
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Finally, we’ll see how companies themselves can benefit from pursuing sustainable marketing practices that bring value to not only individual customers but also society as a whole.
ბოლოს ვნახავთ, როგორ შეუძლიათ კომპანიებს ისარგებლონ მდგრადი მარკეტინგის იმ მეთოდების გამოყენებით, რომლებიც წაადგება არამარტო ცალკეულ მომხმარებელს, ასევე მთლიანად საზოგადოებას.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
In fact, some companies use questionable marketing practices that serve their own rather than consumers’ interests.
სინამდვილეში, ზოგი კომპანია საეჭვო მარკეტინგული ხერხებით ცდილობს მოქმედებას არა მომხმარებლის, არამედ მხოლოდ საკუთარი ინტერესების შესაბამისად.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
This chapter examines sustainable marketing and the environmental effects of private marketing practices.
ამ თავში შესწავლილია მდგრადი მარკეტინგი და კერძო მარკეტინგული ქმედებების ზემოქმედება გარემოზე.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Social critics claim that certain marketing practices hurt individual consumers, society as a whole, and other business firms.
სოციალური კრიტიკოსები ამტკიცებენ, რომ კონკრეტული მარკეტინგული ქმედებები აზარალებს ინდივიდუალურ მომხმარებლებს, მთლიანად საზოგადოებას და სხვა ბიზნესკომპანიებს.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Surveys usually show that consumers hold mixed or even slightly unfavorable attitudes toward marketing practices.
გამოკვლევებით ირკვევა, რომ, როგორც წესი, მომხმარებლებს არაცალსახა ან უფრო უარყოფითი დამოკიდებულება აქვთ მარკეტინგული ქმედებების მიმართ.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Such questionable marketing practices are not sustainable in terms of long-term consumer or business welfare.
ასეთი საეჭვო მარკეტინგული ქმედებები ნამდვილად ვერ ჩაითვლება მდგრადად მომხმარებლისა და ბიზნესის გრძელვადიანი კეთილდღეობის თვალსაზრისით.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Critics also charge that a company’s marketing practices can harm other companies and reduce competition.
კრიტიკოსები იმასაც ამბობენ, რომ ერთი კომპანიის მარკეტინგულ საქმიანობას შეუძლია დააზარალოს სხვა კომპანიები და შეამციროს კონკურენცია.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Three problems are involved: acquisitions of competitors, marketing practices that create barriers to entry, and unfair competitive marketing practices.
აქ სამი პრობლემაა ჩართული: კონკურენტების შეძენა, მარკეტინგული საქმიანობა, რომელიც ბაზარზე შესვლის ბარიერებს წარმოქმნის, და უსამართლო კონკურენტული მარკეტინგული საქმიანობა.
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Critics have also charged that marketing practices bar new companies from entering an industry.
კრიტიკოსები იმასაც ამბობენ, რომ მარკეტინგული ქმედებები ახალ კომპანიებს ინდუსტრიაში შესასვლელად ბარიერებს უქმნის.
13.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Finally, some firms have, in fact, used unfair competitive marketing practices with the intention of hurting or destroying other firms.
დასასრულს, ზოგიერთი ფირმა მართლაც უსამართლო კონკურენტულ ქმედებებს ახორციელებს სხვა ფირმების დაზარალების ან განადგურების მიზნით.
14.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Citizen concerns about marketing practices will usually lead to public attention and legislative proposals.
მოქალაქეების შეშფოთება მარკეტინგის პრაქტიკით, როგორც წესი, საზოგადოების ყურადღებას იპყრობს და საკანონმდებლო ინიციატივებს განაპირობებს.
15.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Critics have also denounced marketing’s impact on other businesses for harming competitors and reducing competition through acquisitions, practices that create barriers to entry, and unfair competitive marketing practices.
კრიტიკოსები აგრეთვე ახსენებენ მარკეტინგის უარყოფით გავლენას სხვა ბიზნესებზე, რაც გამოიხატება კონკურენციის დაქვეითების, ხელოვნური გამსხვილების, ბარიერების შექმნის და უსამართლო კონკურენციის ფორმით.
16.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Environmentalism is an organized social movement seeking to minimize the harm done to the environment and quality of life by marketing practices.
ენვაირონმენტალიზმი ორგანიზებული სოციალური მოძრაობაა, რომელიც მიზნად ისახავს მარკეტინგული ღონისძიებების შედეგად გარემოსთვის მიყენებული ზიანის მინიმუმამდე დაყვანას და ცხოვრების ხარისხის გაუმჯობესებას.