ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
In the third step, construct a marketing program.
მესამე საფეხურზე მარკეტინგულ პროგრამას შეიმუშავებენ.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
The company’s entire marketing program should support the chosen positioning strategy.
კომპანიის მთელმა მარკეტინგულმა პროგრამამ მხარი უნდა დაუჭიროს პოზიციონირების არჩეულ სტრატეგიას.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
An effective marketing program blends each marketing mix element into an integrated marketing program designed to achieve the company’s marketing objectives by delivering value to consumers.
ეფექტური მარკეტინგული პროგრამა მარკეტინგული კომპლექსის ყველა ელემენტს თავს უყრის კოორდინირებულ პროგრამაში, რომლის მიზანია მყიდველისათვის ფასეულობის მიწოდება.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Using this approach, a product manager develops and implements a complete strategy and marketing program for a specific product or brand.
ამ სტრუქტურის შესაბამისად, პროდუქტის მენეჯერს ევალება პროდუქტისთვის სრული მარკეტინგული სტრატეგიისა და პროგრამის შექმნა და განხორციელება.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
PepsiCo is spending millions of dollars on a full-blown multimedia campaign promoting the cause-related marketing program.
პეპსიკო მილიონობით დოლარს ხარჯავს სრულ მულტიმედიურ კამპანიაზე და ამით ხელს უწყობს მიზეზთან დაკავშირებულ მარკეტინგულ პროგრამებს.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. სამომხმარებლო ბაზრები და მომხმარებელთა ქცევა
The new-product marketer must research all these factors when developing the new product and its marketing program.
ახალი პროდუქტების მარკეტოლოგმა ყველა ეს ფაქტორი უნდა გამოიკვლიოს, როდესაც ახალ პროდუქტს და მის მარკეტინგულ პროგრამას ქმნის.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
A segment should be the largest possible homogeneous group worth pursuing with a tailored marketing program.
მასში უნდა ერთიანდებოდნენ ჰომოგენური პირები, რომელთათვისაც ფინანსურად გამართლებული იქნება სპეციალური მარკეტინგული პროგრამის შედგენა.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
The company designs a product and a marketing program that will appeal to the largest number of buyers.
ამ დროს შექმნილი პროდუქტი და მარკეტინგული პროგრამა გათვლილია დიდი რაოდენობის მყიდველზე.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
If the product passes both the concept test and the product test, the next step is test marketing, the stage at which the product and its proposed marketing program are introduced into realistic market settings.
თუ პროდუქტი გაივლის როგორც კონცეფციის ეტაპებს, ისე სავალდებულო ტესტს, ტარდება ტესტ-მარკეტინგი. ამ ეტაპზე პროდუქტი და მისი მარკეტინგული პროგრამა რეალურ საბაზრო პირობებშია შეთავაზებული.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
However, when introducing a new product requires a big investment, when the risks are high, or when management is not sure of the product or its marketing program, a company may do a lot of test marketing.
თუმცა ახალი პროდუქტის შემოღების დროს საჭიროა დიდი ინვესტიციები, როდესაც რისკი საკმაოდ მაღალია ან ხელმძღვანელობა არ არის დარწმუნებული პროდუქტისა თუ მისი მარკეტინგული პროგრამის წარმატებაში, მან უნდა აწარმოოს ინტენსიური ტესტ-მარკეტინგი.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 10. ფასწარმოქმნა: მყიდველთა ფასეულობის გაგება და შექმნა
Value-based pricing means that the marketer cannot design a product and marketing program and then set the price.
ფასეულობაზე დამყარებული ფასწარმოქმნა ნიშნავს იმას, რომ მარკეტოლოგს არ შეუძლია შექმნას პროდუქტი, მარკეტინგული პროგრამა და შემდეგ დააწესოს ფასი.
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 10. ფასწარმოქმნა: მყიდველთა ფასეულობის გაგება და შექმნა
Price is considered along with all other marketing mix variables before the marketing program is set.
ფასი მხედველობაში მიიღება ყველა სხვა მარკეტინგული კომპლექსის გადაწყვეტილებებთან ერთად, სანამ მარკეტინგული პროგრამა მომზადდება.
13.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 10. ფასწარმოქმნა: მყიდველთა ფასეულობის გაგება და შექმნა
Price decisions must be coordinated with product design, distribution, and promotion decisions to form a consistent and effective integrated marketing program.
ფასი უნდა შეესაბამებოდეს პროდუქტის დიზაინს, დისტრიბუციას და რეკლამის შესახებ გადაწყვეტილებებს, რათა შეიქმნას სრული და ყოვლისმომცველი ეფექტური მარკეტინგული პროგრამა.
14.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 10. მარკეტინგი პრაქტიკაში
Next, Whole Foods Market launched a new marketing program aimed at tempering the chain’s high-price reputation, reconnecting with customers, and convincing them that Whole Foods Market was, in fact, an affordable place to shop.
შემდეგ კომპანიამ წამოიწყო ახალი მარკეტინგული პროგრამა, რომლის მიზანი იყო სავაჭრო ქსელის ხანგრძლივი რეპუტაციის კიდევ უფრო გამყარება, კლიენტებთან ხელახალი კავშირების დამყარება და მათი იმაში დარწმუნება, რომ ჰოულ ფუდს მარკეტი ნამდვილად ხელმისაწვდომია ფასების თვალსაზრისით.
15.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 15. რეკლამირება და საზოგადოებასთან ურთიერთობა
These objectives should be based on past decisions about the target market, positioning, and marketing mix, which define the job that advertising must do in the total marketing program.
ეს მიზნები უნდა ეფუძნებოდეს გადაწყვეტილებებს, რომლებიც ადრე უკვე მიღებული იყო მიზნობრივ ბაზართან, პოზიციონირებასა და მარკეტინგულ კომპლექსთან მიმართებით, რაც განსაზღვრავს რეკლამის ფუნქციას მთლიან მარკეტინგულ პროგრამაში.
16.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 16. პერსონალური გაყიდვები და გაყიდვების სტიმულირება
For example, Bayer HealthCare Pharmaceuticals worked with Concentric RX, a healthcare marketing agency, to create a role-playing simulation video game to train its sales force on a new drug marketing program.
მაგალითად, კომპანია ბაიერ ჰელსქეარ ფარმასეთი ქალსმა ჯანდაცვის მარკეტინგულ სააგენტოსთან, ქონსენთრიქერ-იქსთან თანამშრომლობით მოამზადა სიმულაციური ვიდეოთამაში, რომლის მეშვეობითაც შეძლებდა გაყიდვების პერსონალის გადამზადებას ახალი წამლების მარკეტინგულ აქტივობებში.
17.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
• Differentiation: Here the company concentrates on creating a highly differentiated product line and marketing program.
დიფერენციაცია: აქ კომპანია კონცენტრირებას აკეთებს დიფერენცირებული პროდუქციის ხაზისა და მარკეტინგული პროგრამის შექმნაზე.
18.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
Sellers must understand the ways that consumers in different countries think about and use certain products before planning a marketing program.
მარკეტინგული პროგრამის დაგეგმვამდე გამყიდველებმა უნდა იცოდნენ, რას ფიქრობენ მომხმარებლები სხვადასხვა ქვეყანაში ამა თუ იმ პროდუქტზე და როგორ იყენებენ მათ.
19.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
Deciding on the Global Marketing Program.
გადაწყვეტილების მიღება გლობალური მარკეტინგული პროგრამის შესახებ.