მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 13. საცალო და საბითუმო ვაჭრობა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Over the years, some giant U.S. retailers, such as McDonald’s, have become globally prominent as a result of their marketing prowess.
წლების განმავლობაში აშშ-ის რამდენიმე გოლიათმა საცალო მოვაჭრემ, მაგალითად, მაკდონალდსმა უდიდესი მარკეტინგული ძალისხმევის წყალობით გლობალური აღიარება მოიპოვა.